اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 200 جشن به مناسبت دهه فجر در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان گفت: 200 جشن از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 200 جشن به مناسبت دهه فجر در زنجان

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: توزیع سی‌دی و بروشور در بین نخبگان و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این اتحادیه محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید در راستای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان جامعه فعالیت‌های مفیدی صورت گیرد، افزود: تا زمانی که مفاهیم، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه به ویژه دانش‌آموزان که روزهای انقلاب اسلامی را احساس نکرده‌اند، صورت نگیرد، نمی‌توان برنامه‌ریزی مطلوبی برای این نسل داشت.

وی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی موجب آگاهی دانش‌آموزان می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه از عکس‌های دانش‌آموزان سال 57 همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.

عبادتی با بیان اینکه در این نمایشگاه دستاوردهای اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیز در معرض نمایش گذاشته می‌شود، بیان داشت: این نمایشگاه با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی از ارائه بسته‌های فرهنگی محتوایی به دانش‌آموزان در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان و نخبگان توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان برگزاری جشن انقلاب در همه مدارس استان ویژه دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه عنوان کرد و افزود: جشن انقلاب در شهرهای خرم‌دره، خدابنده، ابهر و زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 200 جشن از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان برگزار می‌شود، یادآور شد: در برخی از مدارس که امکانات لازم برای برگزاری جشن انقلاب ندارند، در مساجد نزدیک مدارس این جشن‌ها برگزار می‌شود.

عبادتی از برگزاری دوره‌های آمادگی برای دانش‌آموزان در راستای شرکت در المپیاد علمی کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر دوره‌های مختلفی برای این دانش‌آموزان از سوی اتحادیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با حضور گسترده در این راهپیمایی دشمن‌شکن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول