اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان:

ایمان و ولایتمداری انقلاب اسلامی را به ثمر رساند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان گفت: ایمان، ولایتمداری و وحدت مردم بود که انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند.

ایمان و ولایتمداری انقلاب اسلامی را به ثمر رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در جشنواره تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات هنری و پرورشی پرسش مهر استان همدان اظهار داشت: در روزهای شکوهمند دهه فجر قرار داریم که یادآور 10 روز پر حادثه در تاریخ ایران بوده است و در آن زمان افراد آگاه و بیدار تلاش‌های مستمری انجام دادند.

وی بیان داشت: در آن روزگار افرادی بیدار به مبارزه دست زدند که پایان مبارزه آنان به اینجا ختم شد که در تاریخ انقلاب یادشان باقی ماند و این که آنها مقید بودند به تحقق اهدافشان و بر ایمانشان استوار بودند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: جوانان ما در بعضی اوقات غفلت می کنند و این غفلت با تمام زحمت هایی که برای این انقلاب کشیده شده قابل قبول نیست  چراکه جوانان دیروز با تمام سختی‌ها بر هدفشان استوار ایستادند و از راهی که انتخاب کرده بودند برنگشتند.

وی افزود: ایمان، ولایتمداری و وحدت مردم بود که در آن فضای خفقان، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و فضای ضد دینی را به حکومت دینی تبدیل کرد اما این را باید بدانیم که با آمدن انقلاب همه چیز تمام نشده و مسئولیت‌های ما به پایان نرسیده است.

مظاهری در ادامه گفت: حرکت ما در سال 57 الگوی تمام مردم دنیا شد و تا کنون دشمنان ما از هیچ توطئه‌ای علیه ایران و انقلاب فروگذار نبودند و به طور قطع اگر هر کشور دیگری جای ما بود که این همه توطئه علیه آن انجام می‌دادند حکومت آن جابه جا می‌شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما با یاری خدا و عزم جوانان ایران و رهبری امام خمینی(ره) ما توانستیم در تمام دنیا سربلند باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول