اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

اتحادیه اروپا محتاج نفت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اتحادیه اروپا با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و بحران‌های جدی فرارو، بیشتر از همیشه محتاج واردات نفت از ایران است.

اتحادیه اروپا محتاج نفت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان، اظهار داشت: ایستادگی در برابر ظلم، کرامت بخشیدن به انسان و ارزش قائل شدن به زن در جامعه به‌عنوان رکن اصلی تربیت و تعالی خانواده و به‌ تبع آن اجتماع بشری، اهمیت دادن به نشر علوم ارزشی و انسانی و رد هرگونه تجاوز به حقوق دیگران همه از آموزه‌های بی‌نظیر اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری اندیشمند بزرگ قرن حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: مسلمانان و غیر مسلمانان شیفته سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ایران هستند و هر روز بیشتر از گذشته بر پیروان مقلدان نظریه استکبار ستیزی آن امام عظیم‌الشأن افزوده می‌شود.

سرافراز گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر را تجلیل از فرزندان انقلابی این سرزمین برشمرد و گفت: فرزندان انقلاب با تحمل رنج‌های بی‌شمار در دوران حکومت استبداد پهلوی به ندای معمار بزرگ انقلاب لبیک گفتند و تا پای جان ایستادگی کردند.

سرافراز بر برگزاری باشکوه جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم 22 بهمن تاکید کرد و گفت: این انقلاب با شعار و اندیشه‌ توحیدی در راه رهایی از قیدهای حکومت ظلم و جور به مفاهیم والای ایثار، جهاد و شهادت تجسم عینی بخشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری یکی از ویژگی‌های این انقلاب را مبارزه با استکبار و فتنه‌طلبان دنیا برشمرد و تصریح کرد: در اوایل انقلاب هیچ کشور و جریانی احساس نمی‌کرد که ملت ایران بعد از گذشت چند سال بتواند استکبار را به زانو درآورد اما امروز این حقیقت به روشنی نمایان است که ملت ما با تکیه بر اصول و ارزش‌های خود توانسته است استکبار را خوار و یک الگوی حکومتی بی‌نظیر را به دنیا عرضه کند.

وی در ادامه با اشاره به بحران‌های اقتصادی و اجتماعی در آمریکا و کشورهای غربی، گفت: جنبش وال استریت و بحران‌های شدید در آمریکا و کشورهای غربی باعث افول نظام سرمایه‏داری شده و پشتوانه آنها در کشورهای اسلامی نیز با موج بیداری اسلامی به خطر افتاده است.

سرافراز افزود: تحریم نفتی ایران یک حرکت پیش دستانه و فرافکنانه بود که اتحادیه اروپا انجام داد و باید آنها بدانند که با هر تحریمی ما قوی‌تر از گذشته شده‌ایم.

وی ادامه داد: اتکای کشور به نیروی نابغه، جوان و متعهد داخلی است و بومی شدن علوم در صدر برنامه‌های جمهوری اسلامی قرار دارد؛ از این رو تحریم‌های بیگانگان تاثیری در شرایط کشور ما ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اتحادیه اروپا با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و بحران‌های جدی که در پیش روی دارد، بیشتر از ما محتاج واردات نفت از ایران است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول