اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

انقلاب اسلامی در سایه اتحاد و همدلی ملت حاصل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی در سایه اتحاد و همدلی ملت حاصل شده است.

انقلاب اسلامی در سایه اتحاد و همدلی ملت حاصل شده است

حجت‌الاسلام سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت‌های مردم و مسئولان به دست آمده است که باید این دستاوردها به دنیا عرضه شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب همواره خار چشم دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد: هر دستاوردی که از سوی نظام به دست آمده در راستای تحقق و پیشرفت جامعه مطلوب بوده و به ادامه روند جامعه کمک کرده است.

امام جمعه موقت زنجان بیان داشت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت قابل قبولی داشته و در ادامه روند نیز این پیشرفت‌ها بیش از گذشته به دست می‌آید.

وی به اشاره به دستاوردهای علمی کشور در زمینه‌های مختلف نانو تکنولوژی، هسته‌ای و پیشرفت‌های مختلف تصریح کرد: همواره ایران اسلامی از دیگر کشورهای جهان پیشرو بوده است.

حجت‌الاسلام موسویون با بیان اینکه طی 32 سال اخیر دشمنان نظام همواره توطئه‌های مختلفی را به کشور تحمیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان از همه عرصه‌ها برای براندازی نظام استفاده کرده است.

وی شیطنت‌های دشمنان را برای براندازی نظام ناتمام عنوان کرد و گفت: در عرصه‌های مختلف از جمله تحریم، تهدید و در حال حاضر در جنگ نرم توطئه‌های دشمنان به کشور تحمیل شده است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه باید شاکر نعمت انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده که باید به نحو مطلوبی از دستاوردهای آن حمایت کرد.

وی بر ضرورت حضور همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و یادآور شد: مردم بصیر و انقلابی همواره در صحنه‌های مختلف از نظام و دستاوردهای آن دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسویون با بیان اینکه همه مردم باید با اتحاد و یکدلی در کنار هم باشند، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی در سایه اتحاد و همدلی ملت حاصل شده است.

وی عزت و سرافرازی کشور را در گرو اتحاد و همبستگی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: نسل‌های آینده باید با دستاوردهای نظام آشنا شده و برنامه‌ریزی‌های کشور در راستای آشنایی نسل جوان با این دستاوردها به نحو مطلوبی صورت گیرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به بیداری کشورهای اسلامی انقلاب اسلامی را الگوی خیزش‌های منطقه عنوان کرد و بیان داشت: چشم امید کشورهای منطقه به نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی با بیان اینکه باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار زد، یادآور شد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان می‌کشد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول