اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

اتحاد اصولگرایان نباید شکسته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: اتحاد اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس نباید شکسته شود، چرا که عدم وحدت منجر به شکست اصولگرایان در انتخابات خواهد شد.

اتحاد اصولگرایان نباید شکسته شود

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: از ماه‌ها قبل گروه‌ها و چهره‌های شاخص اصولگرا برای رسیدن به وحدت تلاش‌های بسیاری انجام داده و این تلاش‌ها هم‌چنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دلسوزان و اصولگرایان واقعی از جمله حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی بارها بر ضرورت حفظ وحدت اصولگرایان تاکید داشته و اهمیت تحقق این مهم را تشریح کرده‌اند.

* ارائه لیست‌های مختلف از سوی اصولگرایان سم مهلک است

عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: علت این تلاش‌های دلسوزانه این است که ارائه لیست‌های مختلف از سوی اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌چون سم مهلک عمل کرده و موجب شکست اصولگرایان خواهد شد.

مصباحی‌مقدم عنوان کرد: کسانی که اصولگرای واقعی بوده و دلسوز اسلام و انقلاب هستند، به هیچ عنوان اجازه ایجاد را نخواهند داد.

وی متذکر شد: البته افرادی که ادعای اصولگرایی دارند، در این شرایط فعال شده و تمام تلاش آنها انشعاب و دو دستگی در این جریان است.

* به زور نمی‌توان اتحاد ایجاد کرد

نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که چه کسانی مانع ایجاد وحدت در میان همه گروه‌های اصولگرا هستند؟ گفت: بحث فرد مطرح نیست، بلکه یک جریان در این روزها مقابل تحقق وحدت در میان اصولگرایان ایستادگی می‌کند.

مصباحی‌مقدم تأکید کرد: از سوی دیگر ما به زور نمی‌توانیم همه را مجبور به اتحاد کنیم و این اتحادها در صورت عملی شدن هم پایدار نخواهد بود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدوارم در مدت باقی‌مانده گروه‌ها و افرادی که تاکنون به جبهه متحد اصولگرایی ملحق نشده‌اند، با درک صحیح شرایط از ایجاد و انشعاب خودداری کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول