اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

هدف دشمن شبهه‌افکنی در روند انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان گفت: دشمنان در فضای موجود تمام امکانات خود را برای ایجاد شبهه در روند انتخابات به‌کار بسته‌اند.

هدف دشمن شبهه‌افکنی در روند انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: احساس خوش‌بینی به آینده با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های فرهنگی و ادارات استان موجب ایجاد اعتماد در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت همواره در صحنه‌های مختلف حماسه‌های بزرگی خلق کرده‌اند که در اسفند ماه امسال نیز با حضور چشمگیر خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره رهرو و پیرو آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند، گفت: دشمنان همواره از حضور همیشه در صحنه ملت ایران هراس دارند و هم‌اکنون در آستانه انتخابات 12 اسفندماه بار دیگر هراس به دل‌هایشان افتاده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به اینکه باید شورای فرهنگ عمومی در راستای ارتقای فرهنگ نشاط و شاخص‌های فرهنگی و سیاسی تلاش کند، تصریح کرد: برای بالا بردن این شاخص باید مشارکت مردمی در صحنه انتخابات را مدنظر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه ناامید کردن ملت ایران را یکی از شگردهای شوم دشمنان دانست و گفت: دشمن می‌خواهد با این شرایط بین نظام و مردم فاصله بیندازد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و انتخابات در صحنه بودن خود را به جهانیان ثابت کرده و تمام نقشه‌های شیطانی آنان را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان در فضای موجود تمام امکانات خود را برای ایجاد شبهه در روند انتخابات به‌کار بسته‌اند تا مردم را در مشارکت گسترده مایوس کنند، تصریح کرد: در این راستا ما باید با اطلاع‌رسانی دقیق در این زمینه مردم را با واقعیت‌های موجود آگاه کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی بیان داشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات سالم و مردمی است و قطعا در این دوره نیز مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد.

وی بر برخورد جدی با سودجویان انتخاباتی که فضا را متشنج و ناآرام خواهند کرد، تاکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود و تبلیغات ضدانقلاب از طریق سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و شبکه‌های ماهواره‌ای باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی استان و کشور برای آگاه‌سازی آحاد جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول