اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان خبر داد

بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح هفت پروژه‌ دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر از هفت پروژه بهداشتی و درمانی با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 720 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح هفت پروژه‌ دهه فجر

علی پارسا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تعمیر و تجهیز مرکز تخصصی سلامت ‌منطقه‌ای ملاصدرا با‌ اعتباری بالغ بر 670 میلیون ریال در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیر و تجهیز مرکز حضرت خدیجه‌کبری(س) با هزینه 800 میلیون ریال، تعمیر و تجهیز مرکز قائدی با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان است.

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان از تعمیر و تجهیز مرکز مبارزه با سل با هزینه 650 میلیون ریال و تعمیر و تجهیز ستاد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان با اعتبار 400 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد:  نقاشی خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی با مبلغ 200 میلیون ریال و گازکشی خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی با اعتبار 400 میلیون ریال از پروژه‌های بهره‌برداری شده در ایام‌الله دهه فجر است.

به گزارش فارس، رئیس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) نیز در ارتباط با پروژه‌های قابل افتتاح این مرکز در دهه مبارک فجر گفت: 24 تخت بخش ICU ، راه‌اندازی بخش VIP، بازسازی سالن اجتماعات شهید مطهری، بازسازی و راه‌اندازی پنج آسانسور مرکز و تعویض تمام میز و صندلی‌های کتابخانه مرکز  از این جمله است.

پرویز کاشفی در مورد راه اندازی 24 تخت بخشICU بیان داشت: در حال حاضر بخش ICU بیمارستان با 51 تخت فعال در دو فاز به مردم خدمات ارائه می‌کند و اکنون با افتتاح 24 تخت فاز سه این بخش در ایام‌الله دهه مبارک فجر در مجموع با 75 تخت به عامه مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: این بخش با 24 تخت هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در فضایی به مساحت 600 مترمربع را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) هم‌چنین پیرامون VIP افزود: بیماران در بخش VIP با رضایت خود بیمار بستری و این در حالی است که این بخش با 27 تخت و مدت اقامت بسیار پایین در تمام گروه‌های جراحی، تخصصی و فوق‌تخصصی زیر نظر استاد مربوطه ارائه خدمت می‌کند.

وی هزینه بخش VIP را 400 میلیون تومان در مساحت حدود 600 مترمربع و هزینه بازسازی آسانسورها را حدود 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بازسازی سالن اجتماعات شهید مطهری نیز در مساحتی حدود 100 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول