اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر گچساران عنوان کرد

حضور بی‌نظیر گچسارانی‌ها در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر گچساران گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی گچساران در برنامه‌های دهه فجر امسال حضوری بی‌نظیر داشته‌اند.

حضور بی‌نظیر گچسارانی‌ها در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن بزرگ انقلاب در روستای خیرآباد گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: افزایش کمی و کیفی مشارکت مردم تأثیر زیادی در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه بهتر مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی دارد.

وی تقارن هفته وحدت و دهه فجر امسال را فرصتی مناسب برای برگزاری شایسته و مطلوب جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران و مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه اصلی ارزش‌های اسلامی است.

مرادی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقطع رهایی ملت ایران و نقطه عطف آن دهه فجر انقلاب است.

این مقام مسئول در گچساران دهه فجر را تولد دوباره اسلام دانست و تصریح کرد: این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌نظیر است.

مرادی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظام اسلامی در کشور شکل گرفت و رابطه پادشاهان با مردم که رابطه غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بود به کلی از بین رفت.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را خادمان مردم می‌دانند، افزود: امام راحل سلسله معیوب و استعماری پهلوی را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران عنوان داشت: با توجه به شرایط سیاسی منطقه و جهان، برگزاری باشکوه برنامه‌ها و مراسم ویژه هفته وحدت و دهه فجر اهمیت ویژه‌ای در ایجاد وحدت اسلامی دارد.

مرادی با اشاره به رویکرد جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: تقارن دهه فجر با اعیاد فرصتی مناسب در راستای ایجاد شادی، نشاط و سرور برای ارائه و اجرای برنامه‌ها است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری‌های دلاورانه ملت به ویژه شهیدان دانست و تأکید کرد: مسئولان و مردم ایران اسلامی  مردمی شهیدپرور و رهرو راه شهیدان و امام شهیدان هستند.

مرادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همان اهدافی که حضرت امام راحل ترسیم کرده‌اند و با شایستگی ملت ایران و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری پیش می‌رود.

این مقام علمی گچساران دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

مرادی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ایثارگری، شجاعت‌ها و رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی در گچساران با اجرای برنامه‌های ارزشی و معنوی در طول این ایام‌الله بازگو می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر به عنوان ریشه مناسبت‌های انقلاب ابراز داشت: با توجه به بیداری جهان اسلام، اهمیت بیشتر برگزاری مراسم دهه فجر مورد تأکید است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول