اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

پروژه‌های عمرانی دهه فجر رودبار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان در رودبار انجام شد.

پروژه‌های عمرانی دهه فجر رودبار افتتاح شد

الیاس بازگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با بیان اینکه با حضور استاندار کرمان چند پروژه عمرانی در شهرستان رودبار افتتاح و کلنگ‌زنی شد، اظهار داشت: فاز اول باند دوم محور رودبار- بهادرآباد به طول چهار کیلومتر و اعتبار یک‌میلیارد تومان از اعتبارات استانی کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به اینکه دو مدرسه شهید سالمی و فرهنگ با هر واحد 13 کلاسه با اعتبار یک‌میلیارد و  500 میلیون تومان از اعتبارات تخریب و نوسازی در مرکز شهر رودبار کلنگ‌زنی شد، افزود: همچنین پل فجر هم با 60 متر طول و اعتباری افزون بر 450 میلیون تومان در مرکز شهر رودبار افتتاح شد.

فرماندار رودبار گفت: همچنین با حضور استاندار کرمان پروژه رفع افت ولتا‍ز در 15 نقطه شهرستان و احداث سه فیدر جدید و تامین برق روستای آزادشهر با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 14 میلیون تومان افتتاح شد.

بازگیر  تصریح کرد: کلنگ‌زنی دانشگاه پیام نور رودبار و احداث طرح هادی روستایی در شش روستا با حضور استاندار کرمان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع حیدرآباد صولوئیه، طرح‌های آبیاری تحت فشار در سطح  یک‌هزار و  400 هکتار از اراضی کشاورزی رودبار، مدرسه شش کلاسه شهید غلامرضا سالاری و راه روستایی بوئینگ و زیارت‌مقداد به طول پنج کیلومتر با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

بازگیر از بهره‌برداری از مرکز بهداشتی درمانی روستای بوئینگ خبر داد و گفت: این مرکز بهداشتی درمانی دارای ماما، دکتر و پزشک خانواده است و برای بیش از 400 خانوار ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول