اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ری:

انتخابات در عین بی‌طرفی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ری با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات در عین بی‌طرفی برگزار می‌شود.

انتخابات در عین بی‌طرفی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا میرزا بلوچ بعد از ظهر امروز در دوازدهمین نشست ستاد انتخابات شهرستان ری ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برکات فراوانی مانند استقلال،‌ آزادی و امنیت را به مردم این کشور ارزانی داشت، اظهار داشت: ‌پیشرفت‌های علمی به‌ دست آمده در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی، کشور را به سرآمدترین کشور منطقه تبدیل کرده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ری افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شده تا بسیاری از فناوری‌های نوین که پیش از این در انحصار کشورهای غربی بود، به دست توانمند جوانان این کشور بومی‌سازی شده و تولید شود.

میرزا بلوچ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و در ارتباط با احزاب و کاندیداها و بی‌طرفی کامل از سوی اعضای ستاد انتخابات تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی ثبت و مشت محکمی بر دهان یاو‌ه‌گویان می‌زنند.

میرزا بلوچ تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کنونی جهان با حضوری حداکثری در انتخابات شرکت کرده و در پرتو این حضور‌، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ری بر بی‌طرفی کامل اعضای ستاد انتخابات تاکید کرد.

دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری به ریاست معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان ری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری و اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول