اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان ـ 8

‌شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات خواهیم بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم خواهیم بود.

‌شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری عصر امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: مردم ما با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر سرافکندگی دشمنان را با جهاد سیاسی خود به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت‎های متعدد نظام اسلامی بیان داشت: دستگاه‎های تبلیغی باید سعی کنند تا دستاوردهای این نظام را به نحو احسن به مردم انعکاس دهند، پیشرفت‎های خیره‎کننده‎ای که ایران اسلامی طی 33 سال به آن دست پیدا کرده باید مردم گفته شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به پیشرفت‎ها باید نتیجه‎اش این باشد که ضعف‎ها را برطرف کرده و نقاط قوت را شدت ببخشیم.

حجت‎الاسلام طاهری با بیان اینکه ایران در آستانه جهاد سیاسی دیگری است، تاکید کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‎های رای، یکی از عوامل حفظ نظام است و این حضور آگاهانه، تجلی‎های زیادی به همراه دارد و می‎تواند فتنه‎های داخلی و خارجی را درهم بشکند.

وی ابراز داشت: انتخابات امسال با دوره‎های گذشته متفاوت است چرا که بیداری اسلامی در اکثر کشورها فراگیر شده و ملت‎هایی که ایران را به‎عنوان الگو شناخته‎اند چشم‎شان به این است که مردم ایران چگونه در صحنه حاضر خواهند شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم ما مسائل پیرامون را به خوبی واقف هستند و در همه صحنه‎هایی که انقلاب تاکنون نیاز داشته بصیرت مثال‎زدنی از خود به نمایش گذاشته‎اند و به خوبی همه صحنه‎ها را نظارت می‎کنند و با نگاه دقیق به مسائل داخلی و خارجی بهترین عکس‎العمل‎ها را از خود نشان داده‎اند.

حجت‎الاسلام طاهری افزود: قطعا در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم خواهیم بود که این مشارکت، نوعی تجدید بیعت با آرمان‎های حضرت امام خمینی (ره) شهدا و بیعت مجدد با ولایت است.

وی متذکر شد: حضور حداکثری مردم در صحنه‎های حضور، حمایت از جریان بیداری اسلامی است و اعلام اینکه ملت ایران تاکنون حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و با حضور خود حمایت عملی خویش را برای بار دیگر در مقابل چشم مردم دنیا به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول