اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

انتخابات با شکوه شکست دشمنان نظام را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم مصونیت کشور در مقابل فتنه‌ها تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجبات مصونیت کشور در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های خارجی و عوامل داخلی را فراهم می‌کند.

انتخابات با شکوه شکست دشمنان نظام را رقم می‌زند

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ بانوان زنجان که به منظور گرامیداشت نخستین راهپیمایی زنان در انقلاب برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب ایران ریشه در دین‌مداری مردم ایران دارد، اظهار داشت: پشتوانه دینی و فرهنگی موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با بیان اینکه حکومت ستمشاهی پهلوی از طرف ابرقدرت‌های غرب و شرق حمایت می‌شد، افزود: طی سالیان طولانی هر کس هر اندازه که می‌توانست از امکانات این کشور غارت کرده و با خود برده است، با این وجود زیر بنای نهضت امام هرگز امور معیشتی نبوده بلکه امام راحل از اول به دنبال احیای ارزش‌های دینی بودند.

استاندار زنجان تصریح کرد: امام خمینی (ره) از 48 سال پیش شعارهایی را مطرح کردند و نهضت تحت رهبری ایشان هم بر اساس این شعارها تبیین و بنیانگذاری شده است.

وی بر عدم عدول انقلاب از شعارهای مطرح شده طی سال‌های بعد از انقلاب تاکید کرد و گفت: از 33 سال پیش تا کنون انقلاب اسلامی هیچ یک از شعارهای خود را زیر پا نگذاشته است.

رئوفی‌نژاد دلیل ایستادگی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی را عدم عدول از شعارهای اسلامی عنوان کرد و افزود: 33 سال است که دشمنان انقلاب هر کاری از دستشان بر آمده برای به زمین زدن این انقلاب انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب دفاع از دین و دین‌مداری است، اضافه کرد: اگر چنین نبود بعد از شاه هر کسی جانشین او می‌شد استکبار با او کاری نداشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه حکومت اسلامی به دلیل نمونه و بی‌نظیر بودن مورد اقبال مردم جهان قرار گرفته است، ادامه داد: اگر حکومت اسلامی یک حکومت معمولی بود دنیای استکبار با او کاری نداشت.

وی تاکید کرد: حکومت اسلامی به این دلیل مورد بغض و کینه استکبار قرار گرفته است که دنیای سلطه طلبی و کشورگشایی آنها را مورد تهدید قرار داده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا بین دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی این فرضیه را که برای زندگی و همچنین توسعه باید زیر یوغ یکی از این دو بلوک رفت را زیر سئوال برد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب و به تبع آن حکومت اسلامی در جهان کنونی نمونه است، تصریح کرد: در حال حاضر نه تنها جهان اسلام بلکه سایر ملل هم برای احقاق حقوق خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی الگو برداری کرده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به هیاهوی به وجود آمده درباره تحریم‌های جدید بر ضد ایران ادامه داد: تحریم بر ضد ایران از سال 58 آغاز شده است و اتفاق جدیدی محسوب نمی‌شود.

وی هدف از ابراز پررنگ تحریم‌ها بر ضد ایران را القای ناامنی در جامعه برشمرد و اضافه کرد: القای نا‌امیدی دیگر هدف پر رنگ کردن اعمال تحریم‌ها بر ضد ایران است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه تحریم‌های اقتصادی بر ضد ایران در زمان جنگ بسیار سختگیرانه اجرا می‌شد، ادامه داد: آنها در آن زمان از دادن سیم خاردار به ایران اجتناب می کردند چون یکی از کاربردهای آن در جنگ بود.

وی با اشاره به عدم تسلیم ایران در مقابل دشمنان انقلاب گفت: اگر بنا بود انقلاب اسلامی به خاطر مسئله‌ای تسلیم استکبار شود باید در زمان جنگ تسلیم می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم ایران از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند چون آن را متعلق به خود می‌دانند، تصریح کرد: این همان مردم سالاری دینی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مردم ایران این حکومت را از آن خود می‌دانند که برای آن 220 هزار شهید و 400 هزار مجروح داده‌اند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به پایین کشیده شدن چهار دیکتاتور طی یک سال گذشته تصریح کرد: این اتفاق نباید کم اهمیت تلقی شود، چرا که همه این دیکتاتورها از طرف آمریکا حمایت می‌شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دهه چهارم انقلاب را دهه تحول در ساختارهای سیاسی جهان دانست و گفت: تحولات رخ داده در جهان کنونی در باور هیچ کس نمی‌گنجد.

استاندار زنجان با اشاره به نقش‌آفرینی ایران در جهان کنونی تصریح کرد: این نقش‌آفرینی نه تنها در منطقه بلکه در جهان پررنگ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را از رخدادهای سیاسی سرنوشت ساز هر حکومتی عنوان کرد و افزود: از آغاز انقلاب در ایران 30 انتخابات برگزار شده است که نماد مشارکت مردم در انقلاب و اداره کشور محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را موجب مصونیت کشور دانست و گفت: اگر امکان حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌ها و دفع فتنه‌های خارجی و داخلی می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان خارجی و فرصت طلبان داخلی برای سوء استفاده از زمینه‌های موجود بر ضد نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: وظیفه ما فراهم کردن امکان حضور حداکثری مردم برای ایجاد مصونیت کشور در مقابل دشمنان است.

استاندار زنجان گام بعدی در انتخابات را تبلیغ شاخص‌ها عنوان کرد و گفت: انتخاب افراد صالح موجب تشکیل مجلس سالم و در خدمت مردم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر بالا بودن کلاس مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات تاکید کرد و افزود: در حالی که در آخرین انتخابات میانگین مشارکت کشوری 85 درصد بود این آمار در استان زنجان به 92 درصد رسیده بود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول