اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 7

با مشارکت حداکثری، انتخابات دشمن‎شکنی خواهیم داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: با مشارکت حداکثری مردم، انتخابات دشمن‎شکنی خواهیم داشت.

با مشارکت حداکثری، انتخابات دشمن‎شکنی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین بعد از ظهر امروز در همایش تجلی وحدت زنان فجرآفرین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: زمینه یک انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت بابصیرت مردم در پای صندوق‎های رای در گرگان فراهم است.

وی تصریح کرد: دو سال قبل، بعد از برگزاری انتخابات عده‎ای در کشور شعار دادند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" که این افراد نه از ایران دفاع کردند و نه از غزه و لبنان، و امروز شما می‎بینید از دهه‎ فجر سال گذشته تا دهه ‎فجر امسال، چهار دیکتاتور که محوریت آنها مستبد نامبارک مصر بود ساقط شدند.

فرماندار شهرستان گرگان یادآور شد: امروز جهان، متوجه انقلاب اسلامی و برکات رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری شده است لذا اینک بر همه ما لازم است تا گوش به فرمان معظم‎له، حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا یکبار دیگر دشمنان این مرز و بوم خوار و زبون شوند.

گرزین به سخنان هنری‎کسینجر یکی از سیاستمداران آمریکایی در خصوص رهبری امام خمینی (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: آیت‎الله خمینی، غرب را با بحران جدی در برنامه‌ریزی مواجه کرده و آنقدر تصمیمات او برق‎آسا بوده که مجال تفکر و برنامه‎ریزی را از سیاستمداران و نظریه‎پردازان سیاسی می‎گرفت.

وی ادامه داد: این دیپلمات آمریکایی عقیده داشت که هیچ‎کس نمی‎توانست تصمیمات امام خمینی را حدس بزند چرا که او با معیارهای دیگری غیر از معیارهای شناخته شده در دنیا سخن می‎گفت و عمل می‎کرد گویی از جای دیگری الهام می‎گرفت.

فرماندار شهرستان گرگان ابراز داشت: هنری‎کسینجر معتقد بود دشمنی آیت‎الله خمینی با غرب برگرفته از تعالیم الهی بود و دشمنی ایشان نیز خلوص نیت داشت، آری خبیث‎ترین دشمنی که بیشترین خصومت را نسبت به این انقلاب داشته در وصف امام (ره) چنین تعریفی داشته است.

گرزین اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیرهای پرفراز و نشیبی را طی کرده و امروز به موفقیت‎های متعددی دست یافته است که همه باید دستیابی به این پیشرفت‎ها را قدر بدانیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول