اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تاکید کرد

حضور جدی و پررنگ مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: مردم باید علاوه بر حضوری جدی و پررنگ در انتخابات‌، باید در انتخاب فرد اصلح نیز نهایت دقت را به عمل آورده تا مبادا افراد سست عنصر و بی‌تعهد را راهی مجلس کنند.

حضور جدی و پررنگ مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دشمن در فتنه 88 تمام آرزوهای خود را تحقق یافته می‌دید، اما خوشبختانه بصیرت و هوشیاری مردم در نهم دی ماه زخم عمیقی در وجودشان ایجاد کرد که در انتخابات اسفندماه امسال به دنبال مرهمی برای زخم خود هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمنان اسلام و انقلاب با هدف به چالش کشیدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال بیان داشت: هوشیاری و دقت نظر مردم در حضور هرچه گسترده‌تر در انتخابات در این برهه حساس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو را عامل موثری در خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان دانست و گفت: مردم باید در این انتخابات که از اهمیت ویژه‌ای نسبت به انتخابات قبلی برخوردار است با حضور حماسی ضمن حمایت از نظام و انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان نظام بکوبند.

هنرمند افزود: مردم باید علاوه بر حضوری جدی و پررنگ در انتخابات ، باید در انتخاب فرد اصلح نیز نهایت دقت را به عمل آورده تا مبادا افراد سست عنصر و بی‌تعهد را راهی مجلس کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول