اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 6

مردم در انتخابات آینده حماسه‎ای فراموش‎نکردنی ثبت می‎کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مینودشت گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند حماسه‎ای فراموش نکردنی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

مردم در انتخابات آینده حماسه‎ای فراموش‎نکردنی ثبت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمد عجم اظهار داشت: حماسه آفرینی مردم در انتخابات 12 اسفند ماه می‎تواند منشا خیر و برکات برای نظام اسلامی‎مان باشد.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان و استکبار جهانی خواهد زد.

فرماندار شهرستان مینودشت گفت: تقارن دهه فجر امسال با انتخابات و تحریم کشور از روی عناد و دشمنی استکبار، این ایام را متمایز از سال‎های دیگر کرده است.

عجم خاطرنشان کرد: با بصیرتی که همراه با شور و شعور در مردم عزیز سراغ دارم امسال نیز به عنایت خداوند متعال قطعا حضوری حماسی در حمایت از نظام در راستای منویات رهبری خواهند داشت و به عنوان حماسه‎ای فراموش نکردنی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‎شود.

در 67 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار 160 میلیارد و 162 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‎برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

از این تعداد 37 پروژه عمرانی و 27 پروژه تولیدی، اشتغالزا افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا نیز کلنگ‎زنی شد.

سه سالن ورزشی در مراکز دهستان‎های القجر، قلعه‎قافه و دوزین با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون تومان و بهره‎برداری از تولید پیچ و پلاک ارتوپدی با اعتبار 12 میلیارد ریال از جمله پروژه‎های مهم این شهرستان است.

افزایش فضاهای سرپوشیده ورزشی برای ایجاد نشاط، شادابی و سلامت جامعه که فکر سالم در بدن سالم می‎تواند منشأ پیشرفت جامعه باشد از مزیت‎های اجرای این پروژه‎هاست.

با تولید لوازم جراحی پزشکی در بخش ارتوپدی، این شهرستان می‎تواند منطقه را از خارج کشور بی‎نیاز کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول