اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کردستان عنوان کرد

تشکیل شورای قضایی انتخابات در کردستان / برخورد جدی با جرایم انتخاباتی

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری کردستان از تشکیل شورای قضایی به منظور جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: با جرایم انتخاباتی در این استان به صورت جدی و قاطع برخورد می‌شود.

تشکیل شورای قضایی انتخابات در کردستان / برخورد جدی با جرایم انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علی‌اکبر گروسی دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان در سنندج، اظهار داشت: ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم از دغدغه‌های اصلی شورای فرهنگ عمومی استان در موضوع انتخابات است که تمام دستگاه‌ها و ادارات باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی برای ناامید کردن مردم از طریق فضای مجازی و ماهواره با اقدامات گسترده‌ای در استان کردستان سعی بر سیاه‌نمایی می‌کنند و قصد دارند که حضور ملت بزرگ ایران و مناطق کردنشین را از صحنه ملی کم‌رنگ و بی‌اهمیت جلوه دهند.

رئیس‌کل دادگستری کردستان در ادامه با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی و شرکت در انتخابات به عنوان بهترین معروف، بیان داشت: باید تلاش کنیم که با اطلاع‌رسانی درست از طریق رسانه‌های گروهی و جراید و صدا و سیما زمینه مشارکت حداکثری و دشمن‌شکن را فراهم نماییم.

گروسی در ادامه از ایجاد شورای قضایی انتخابات به منظور ایجاد رقابت سالم و قانونمند کردن انتخابات در استان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون در این دوره شاهد کمترین جرایم انتخاباتی در سطح استان بودیم.

وی تاکید کرد: طبق پیش‌بینی‌های لازم با هرگونه تبلیغ انتخاباتی که در مردم دلسردی ایجاد کند و منجر به کم‌رنگ کردن مشارکت مردمی شود برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

* کردستان میزبان جشنواره ملی مسجد، پیشگیری از وقوع جرم و سلامت اجتماعی

رئیس‌ کل دادگستری کردستان از برگزاری جشنواره ملی مسجد، پیشگیری از وقوع جرم و سلامت اجتماعی در هجدهم اردیبهشت ماه سال آینده در استان کردستان خبر داد.

گروسی با اشاره به جایگاه مساجد در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران گفت: مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی دارای کارکردهای زیادی است چرا که در جامعه ما که با مسایل بسیاری مواجه هستیم می‌طلبد تمام دستگاه‌ها و ادارات از این مکان مقدس و معنوی بهترین استفاده و بهره را ببرند.

وی اظهار داشت: این جشنواره با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان و با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های متولی بخش‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس‌ کل دادگستری کردستان در ادامه این جلسه با اشاره به محورهای جشنواره ملی مسجد، پیشگیری از وقوع جرم و سلامت اجتماعی، افزود: مسجد، تقویت باورهای دینی، سلامت اجتماعی، مسجد، ارتقا فرهنگ و آگاهی ، سلامت اجتماعی، مسجد، مشارکت اجتماعی، سلامت اجتماعی و مسجد، خانواده و سلامت اجتماعی از مهمترین محورهای این همایش است.

گروسی به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره در قالب مقاله علمی، ادبیات شامل شعر، خاطره‌نویسی، فیلمنامه، داستان کوتاه، عکس و فیلم کوتاه شامل مستند و طراحی، نقاشی، گرافیک، گزارش شامل تصویری، مکتوب، وبلاگ‌نویسی و انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و فکری برگزار خواهد شد.

وی در پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مسجد پیشگیری از وقوع جرم و سلامت اجتماعی را تا بیستم اسفند ماه امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول