اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

حضور آگاهانه در انتخابات ایران را مقتدرتر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات ایران را بیش از پیش مقتدرتر می‌کند.

حضور آگاهانه در انتخابات ایران را مقتدرتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در همایش اعضای هیات بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چالدران اظهار داشت: انتخابات یکی از پرشکوه‌ترین جلوه‌های حضور مردم در صحنه است و اتحاد و همدلی ملت را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: ملت ایران در پایان سال امتحان بزرگی پیش رو دارند از این رو همه باید برای برگزاری انتخابات مجلس و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

قلی‌پور ادامه داد: حضور آگاهانه و با صلابت مردم در انتخابات، امید دشمنان اسلام را به یاس تبدیل می‌کند و عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان افزایش می‌دهد. 

فرماندار چالدران حضور مردم را نشانه علاقه آنان به آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد همایش دیگر مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب بی‌نظیر بوده و باید برای احیای اندیشه‌های آن حضرت و مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا در دهه فجر تلاش کنیم.

وی افزود: ستاد انتخاباتی شهرستان چالدران با تشکیل جلسه کمیته‌های پنجگانه و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مانور‌های انتخاباتی براساس زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخاباتی استان آماده برگزاری انتخابات باشکوه در 12 اسفند ماه امسال است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات چالدران نیز در ادامه این همایش گفت: شهرستان چالدران آماده برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است و مسئولان نیز در راستای حراست و صیانت از آرای مردم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول