اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 103

برگزاری انتخاباتی سالم مطالبه مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: برگزاری انتخاباتی سالم مطالبه اصلی و واقعی مردم از مسئولان این انتخابات است.

برگزاری انتخاباتی سالم مطالبه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی کناری ظهر امروز در جلسه توجیه سیاسی در فرماندهی انتظامی نکا با گرامیداشت دهه مبارک فج بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با وجود ستیزه‌جویی‌های متعدد روز به روز بر قدرت و ابهت آن افزوده می‌شود که این امر به پشتوانه رهبری و مردمی بودن این نظام است.

وی اظهار داشت: انتخابات نیز لازمه جامعه اسلامی است تا مردم با حضور در انتخابات و شرکت در سرنوشت خود، فردی را به عنوان نماینده به مجلس بفرستند که از حق و حقوقشان دفاع کند.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم از مهم‌ترین دغدغه‌هاست، خاطرنشان کرد: باید این انتخابات با شور، شعور سیاسی و با حضور حداکثری و سالم برگزار شود.

آزادی ادامه داد: انتخابات مجلس نهم یکی از مهم‌ترین انتخابات کشور در شرایط کنونی است به دلیل اینکه نخستین انتخاباتی است که بعد از فتنه 88 برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همه ما باید مراقب باشیم تا انتخاباتی بدون دغدغه و سالم با حضور حداکثری برگزار کنیم.

فرماندار نکا گفت: برگزاری انتخابات سالم، آبروی نظام است و باید  به حرمت خون شهدای گرانقدر ما در انقلاب، دفاع مقدس و پاسداری از این خون‌های پاک باید در برگزاری انتخاباتی سالم تلاش و دقت کنیم.

آزادی با اشاره به اینکه اکنون ایران اسلامی با داشتن دوستانی در منطقه خاورمیانه بعد از بیداری اسلامی، همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است، بیان داشت: فشارهای دشمنان به ایران نیز به خاطر قدرتمند شدن این نظام و انفعال در تحولات خاورمیانه است.

وی افزود: اکنون دشمن در حال رصد کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های ما در عرصه انتخابات است و باید با دوراندیشی، درایت و حضور حداکثری در انتخابات، مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های آنان زده و افتخار دیگری برای ایران اسلامی خلق کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول