اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/26

جوانان نقش مهمی در حضور حداکثری دارند

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: جوانان امروز به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های اخذ رای نقش موثری دارند.

جوانان نقش مهمی در حضور حداکثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز دوران انقلاب اسلامی را با هدف تحقق وعده‏های الهی دورانی طلایی برای مستضعفان دانست.

وی افزود: این نهضت بر پایه قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دست بزرگمرد تاریخ انقلاب در کم‏ترین زمان ممکن در مقایسه با سایر انقلاب‏های شکل گرفته و در جهان پایه‏گذاری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه امروز ایران در عرصه‏های مختلف سیاسی، علمی و اقتصادی سرآمد است، خاطر نشان کرد: ایران امروز به مرحله‏ای رسیده که به هیچ نقطه‏ای جز نیروی لایزال الهی متکی نیست و با داشتن نعمت‏هایی که خداوند به این مرز و بوم عطا کرده است، آنگونه که صلاح باشد، بهره می‏برد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تحریم‏های دشمن در مقابل قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: دشمن در کنار جوسازی‏ها و فضاسازی‏های مصنوعی با چاشنی تحریم، قصد خلع سلاح ما را در دوران انتخابات دارد ولی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‏های اخذ رای این موضوع ناممکن است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: دشمن برنامه‏ریزی کرده که از تمامی امکانات و ابزارهای خود برای عدم حضور مردم در انتخابات استفاده کند ولی فراموش کرده است که مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد برنامه‏های دشمن بوده و هستند ولی باز از حضور خود در صحنه کوتاهی نکرده‏اند.

وی نقش جوانان را در کنار دیگر اقشار مختلف جامعه برای حفظ و تداوم ارزش‏های انقلاب با حضور همیشه در صحنه خود بسیار موثر عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: جوانان هستند که می‏توانند نقش خود را به عنوان سفیران انقلاب، در بیان ارزش‏ها و باورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون پاک جوانان این مرز و بوم به دست آمده است، ایفا کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول