اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال کرمان خبر داد

برگزاری مسابقات والیبال گرامیداشت دهه فجر در بم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مسابقات والیبال استانی در بم برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات والیبال گرامیداشت دهه فجر در بم

رضا جزینی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، مسابقات والیبال استان کرمان در بم و با یاد مرحوم رضایی رئیس سابق هیئت والیبال استان کرمان برگزار می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: برای آنکه بتوانیم مسابقات را در بازه زمانی کمتری به پایان ببریم و مانند ادوار گذشته به بعد از سال موکول نشود، لذا این دوره از بازی‌ها بین 12 تیم و به صورت متمرکز و در شهرستان بم برگزار می‌شود.

جزینی‌زاده تصریح کرد: با توجه به زمان‌بندی تعیین شده و تصمیمات فنی اتخاذ شده بعد از 22 بهمن ماه تیم‌های حاضر از سراسر استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های دسته یک باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورد.

وی در ارتباط با زمان برگزاری مجمع هیئت والیبال کرمان گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با فدراسیون والیبال صورت گرفته، قرار بر این است تا پیش از پایان سال جاری مجمع هیئت والیبال کرمان برای تعیین رئیس و هیئت رئیسه تشکیل شود و امیدواریم بتوانیم در موعد تعیین شده این مجمع را برگزار کنیم.

جزینی‌زاده در مورد کاندید شدن خود در انتخابات مجمع بیان داشت: با توجه به شرایطی که در والیبال کرمان وجود دارد، تمایلی برای شرکت در انتخابات ندارم، اما بازهم روزهای آینده تصمیم نهایی‌ام را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول