اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار ورامین

مراسم باشکوه دهه فجر در ورامین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم دهه فجر با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ورامین در مسجد المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد.

مراسم باشکوه دهه فجر در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز همزمان با 17 بهمن ماه که با عنوان انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده است مراسم باشکوه دهه فجر در مسجد المهدی (عج) ورامین برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محسن منصوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، رضا کارخانه شهردار و جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین برگزار شد.

شمس‌الدین معزپور جانباز سرافراز دفاع مقدس نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به نقش تأثیرگذار شهرستان ورامین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم و مسئولان در این شهرستان همواره در شرایط دشوار پشتیبان ولایت فقیه بودند و شهدای گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز راه شاهد توسعه‌های بسیاری بوده است که هر یک از آنها می‌تواند یک حکومت را سرنگون کند ولی با لطف خدا انقلاب اسلامی تمام این توطئه‌ها را با موفقیت و اقتدار پشت سر گذاشت.

معزپور در ادامه تأکید کرد: دشمنان با تمام قدرت خود وارد میدان شدند و با جنگ، تحریم، کودتا، ترور و بمب گذاری قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشتند ولی به فضل خداوند متعال با این توطئه‌ها به جایی نرسیدند و در آینده نیز نخواهند رسید.

این جانباز سرافراز دفاع مقدس در پایان رهبری، امام، حضور و استقامت مردم و فرهنگ شهادت طلبی را سه دلیل عمده برای پیروزی در فتنه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: شهادت مرگ نیست بلکه یک انتخاب دو طرفه است و هر دو طرف یعنی خدا و بنده باید بخواهند تا این امر تحقق یابد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول