اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی:

باد انتخابات به پرچم اصولگرایان می‌وزد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران رقابت را سبب بالندگی اصولگرایان دانست و گفت: باد انتخابات به پرچم اصولگرایی می‌وزد.

باد انتخابات به پرچم اصولگرایان می‌وزد

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیباکنار به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنیای استکبار باج نمی‌دهد.

وی سیاست جمهوری اسلامی ایران را نه شرقی نه غربی عنوان کرد و افزود: به همین دلیل علیه نظام اسلامی کودتا، حادثه طبس و هشت سال جنگ تحمیلی به راه انداختند و 300 هزار شهید از ما گرفتند.

شجونی با بیان اینکه در بعضی از کشورها 50 سال است که انتخابات برگزار نشده است، تصریح کرد: دنیای استکبار با این کشورها دوست است اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران مسائل حقوق بشر و دیگر موارد را مطرح می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران رژیم جمهوری اسلامی ایران را پارلمانی توصیف کرد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون 30 انتخابات در کشور برگزار شده است اما دشمنان می‌خواهند در روند انتخابات اخلال ایجاد کنند.

وی با تاکید براینکه دشمنان در مقابل مردم ایران روسیاه شدند، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند خاورمیانه آمریکایی را در منطقه تشکیل دهند اما در حال حاضر خاورمیانه ایرانی و شیعی در حال شکل‌گیری است.

شجونی مردم کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان، لبنان، تونس، مصر، لیبی و بحرین را از علاقمندان به ایران نامید و ابراز داشت: دنیای استکبار در مقابل مردم ایران روز‌به‌روز عقب‌نشینی می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران مشارکت حداکثری در انتخابات را خاری در چشم دشمنان دانست و بیان داشت: باد انتخابات به پرچم اصولگرایی می‌وزد.

وی رقابت در خانواده اصولگرایان را مفید خواند و یادآور شد: رقابت در خانواده اصولگرایان موجب شایسته‌سالاری می‌شود.

شجونی بر هوشیاری و بصیرت مردم در انتخابات تاکید کرد و اذعان داشت: مردم باید دقت کنند بعضی از افراد به دنبال انحراف هستند و با نام اصولگرایی می‌خواهند وارد مجلس شوند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران ابراز امیدواری کرد که سال آینده مجلس با نمایندگان اصولگرای واقعی تشکیل شود و افزود: نمایندگان تلاش کنند طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری از کانون‌های قدرت و ثروت فاصله بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آرای توده پابرهنگان بسیار بالاتر از آرای کسانی است که به فکر ثروت‌اندوزی هستند، تصریح کرد: وعاظ وظیفه دارند شایسته‌ها را به مردم معرفی کنند اما این معرفی باید به صورت بیان شاخص‌های افراد اصلح باشد.

شجونی اذعان داشت: روحانیون باید اصول و شاخص‌های نماینده لایق را بیان کنند و از مرحوم مدرس و اخلاق او برای مردم سخن بگویند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول