اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کرمان:

گرایش‌های شخصی در اجرای انتخابات دخالت داده نشود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: گرایش‌های شخصی در اجرا و نظارت بر انتخابات دخالت داده نشود.

گرایش‌های شخصی در اجرای انتخابات دخالت داده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور بعد از ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی انتخابات ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: احکام الهی و حدود شرعی امانت خدا در دست ما است و اگر حرامی را واجب و یا واجبی را حرام کنیم به امانت خدا خیانت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قرآن و اهل‌ بیت (ع) امانت پیامبر اسلام (ص)‌ در دست ما است، تصریح کرد: گاهی امانت‌ها از سوی حکومت به مسئولان ارائه می‌شود که مدیران باید حافظ آبرو و رای مردم باشند.

عرب‌پور با تاکید بر اینکه دین و وظیفه را نباید با هیچ موضوع و یا شخصی عوض کرد، ابراز داشت: اگر فردی احساس می‌کند به شخص خاصی گرایش دارد، باید از ستاد اجرایی انتخابات خارج شود.

وی با اشاره به اینکه برای غیر خدا نباید سرمایه‌گذاری کنیم، افزود: گرایش‌ها نباید در اجرا و نظارت بر انتخابات دخالت داده شود.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: افرادی که در مسیر تقویت نظام جمهوری اسلامی و حمایت از رهبری حرکت می‌کنند، کاندیداهای اصلح هستند و افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند، نباید صندلی‌های مجلس را بگیرند.

وی اذعان داشت: ما مجری قانون هستیم و نظام جمهوری اسلامی در دست ما امانت است و این نظام میراث شهدا،‌ امام راحل و انسان‌های آزاده است و باید آن را حفظ کنیم.

عرب‌پور با اشاره به ارسال پیامک‌هایی در باره انتخابات برای مسئولان اجرایی ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: اطلاعات باید مستند به قانون باشد و به خبرهای کوچه و بازار نمی‌توان استناد کرد.

وی بر بی‌طرفی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: در حالی که تبلیغات تا قبل از زمان قانونی ممنوع است، گزارش‌های بسیاری در زمینه تخلفات انتخاباتی در استان کرمان رسیده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول