اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

انتخابات در ایران از نظر سلامت سرآمد است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قروه برگزاری انتخابات‌های مختلف در ایران را سرآمد انتخابات در سایر کشورهای مدعی دموکراسی خواند و گفت: سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود.

انتخابات در ایران از نظر سلامت سرآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه نادر فخری ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب و هفته وحدت در مسجد روستای سنگین‌آباد قروه با بیان اینکه اصلی‌ترین پیام انقلاب اسلامی یاران، وحدت و انسجام دنیای اسلام است، اظهار داشت: هراس دشمنان از فراگیر شدن این پیام بود که موج بیداری اسلامی نشان از آن دارد.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت‌شناسی ملت بابصیرت ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس نهم یک بار دیگر پایبندی خود به خون شهدا و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه را به جهانیان نشان خواهند داد.

فرماندار شهرستان قروه با بیان اینکه انتخابات یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی از نظر سلامت در برگزاری و آزادی سرآمد تمامی نظامهای انتخاباتی در دنیاست.

فرماندار قروه با اشاره به تلاش گسترده دشمنان انقلاب برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات آینده این انتخابات را از جایگاه و حساسیت ویژه به دلیل موج بیداری اسلامی برشمرد.

فخری افزود: مردم ایران به خوبی می‌دانند که شرکت در انتخابات حق و تکلیفی است که بر عهده دارند و با حضور در انتخابات می‌توانند اراده و خواست خود را در قانونگذاری و اداره نظام مقدس جمهوری اسلامی دخیل نمایند و از اینرو در انتخابات نهم نیز همانند گذشته به طور گسترده شرکت خواهند کرد و بی‌تفاوت نخواهند بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول