اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین:

بقایای فتنه در کنار جریان انحرافی حضوری پررنگ دارند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و مسئول تحلیل و بررسی بسیج اساتید کشور شرکت پرشکوه مردم در انتخابات مجلس را فرصت مهم و جشن ملی دانست و از آن به عنوان عامل افزایش بازدارندگی سیاسی و اقتدار ملی کشور یاد کرد.

بقایای فتنه در کنار جریان انحرافی حضوری پررنگ دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان رمضان شعبانی‌سارویی در جلسه نهضت روشنگری سازمان بسیج مهندسان استان کرمان، انتخابات مجلس را مهم‌ترین مسئله روز جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در انتخابات سال 88 دیدیم که برخی از خواص با وجود شناخت کاملی که از اوضاع جامعه و نیز سران فتنه داشتند، اما در عرصه تصمیم‌گیری و عمل دچار انحراف شدند و علت اصلی این انحراف فاصله گرفتن آنها از اصل ولایت بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران تصریح کرد: همان طور که رهبری فرمودند، قرن حاضر، قرن غلبه اسلام بر کفار و نظام استکبار است و ‌اکنون ما شاهد آن هستیم که نظام‌های استکبار و نیز حکومت‌های دست‌نشانده آنها یک به یک در حال فروپاشی و اضمحلال هستند.

شعبانی افزود: نظام استکبار امروز شرایط متفاوتی را برای انقلاب و نظام ما به وجود آورده و آن فشار از بیرون با بهانه‌های سیاسی در ابعاد مختلف مانند قضیه‌ هسته‌ای و تحریم‌های مختلف بین‌المللی و نیز مقابله از درون از طریق ایجاد فتنه‌های مختلف و تربیت افرادی مانند سران فتنه برای رسیدن به مقاصد شوم خود است.

وی تصریح کرد: دشمن در فرصت‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب است و انتخابات یکی از آن فرصت‌هایی است که مطمئنا دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از راه‌های مختلف از جمله تشویق به تحریم انتخابات و قهر سیاسی حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد.

شعبانی افزود: در بحث انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی بقایای فتنه سال 88 در کنار جریان انحرافی حضور پررنگی دارند و در کنار این دو جریان، اصلاح‌طلبان افراطی که اکثر افراد آن در خارج از کشور هستند، همچنان بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند تا به خیال خود مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

این استاد دانشگاه همچنین با اشاره به فرصت‌ها و چالش‌های کنونی نظام، مهم‌ترین‌ آن را ثبات و اقتدار نظام دانست و افزود: دشمن با شیوه‌های گوناگون در صدد ضربه زدن به قدرت نرم نظام که همان مردم‌سالاری دینی و رأی مردم می‌باشد است.

شعبانی گفت: شرکت پرشکوه مردم در انتخابات مجلس که می‌توان از آن به عنوان یک فرصت مهم و جشن ملی بزرگ یاد کرد، می‌تواند عامل افزایش بازدارندگی سیاسی و اقتدار ملی کشور باشد.

وی اظهار داشت: مردم باید با حضور مقتدر و با‌شکوه خود در انتخابات، با انتخاب افراد اصلح که مهم‌ترین شاخصه آن داشتن روحیه ولایت‌پذیری است، یک مجلس باصلابت رقم بزنند تا شاهد پیشرفت روزافزون کشور در همه زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول