اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هدف دشمن در انتخابات ایجاد فاصله میان مردم و نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خشم دشمنان استکباری از نظام مردم‌سالاری در ایران اسلامی گفت: هدف دشمن در انتخابات فاصله انداختن میان مردم و نظام است.

هدف دشمن در انتخابات ایجاد فاصله میان مردم و نظام است

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به همه ایرانیان عزت و افتخار داد.

وی بیان کرد: امام توپ و تانک نداشت اما با ایمان قوی که داشت و امید به خدا و مردم توانست حکومت طاغوت را نابود و حکومت جمهوری اسلامی را به کرسی بنشاند.

مقام عالی اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرمول ما در دفاع مقدس همان فرمول انقلاب بود، بیان داشت: به برکت خون شهدا هشت سال دفاع مقدس مثل نگینی در کارنامه ایران می‌درخشد و هر ایرانی به حماسه دفاع مقدس افتخار می‌کند.

نیکزاد تصریح کرد: در جمهوری اسلامی فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نیست و مردم از مسئولان و مسئولان نیز از بطن مردم هستند که این از برکات انقلاب شکوهمند ایران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروزه عرصه جنگ دشمن با ما تغییر کرده است، افزود: ما در عرصه سازندگی با دشمنان در حال جنگ هستیم چراکه دشمن تلاش می‌کند بگوید ایران اسلامی ناتوان است.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم و برای سازندگی ایران تلاش کنیم، بیان داشت: اکنون عرصه برای خدمت‌رسانی مهیاست که باید با وقت گذاشتن و خدمت بیشتر دین خود را به انقلاب ادا کنیم.

نیکزاد به فشارها و تحریم‌های اروپا و امریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان از این ناراحتند که ملت ایران راه پیشرفت را پیدا کرده و در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد و دیگر به کشورهای غربی به مانند گذشته نیازی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: کارهای بزرگ و ارزشمندی در ایران انجام شده و یا در حال انجام است که وظیفه مسئولان است تا به درستی اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: ایران امروز ایران قبل از سال 57 نیست، ایران یک کشور قدرتمند، مقتدر و توانمند است که در تمام عرصه‌های فرهنگی و علمی و اقتصادی در دنیا پیشتاز و پیشگام است.

نیکزاد به ترور دانشمندان ایران توسط امریکا و اسرائیل اشاره کرد و افزود: دشمنان وقتی دیدند با وجود تحریم‌ها و فشارها روز به روز دانشمندان ایران در عرصه‌های مختلف علمی بدون نیاز به خارجی‌ها در حال پیشرفت هستند دست به ترور دانشمندان ایرانی زدند و اکنون همان کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند دانشمندان ایران اسلامی را ترور می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آسیب ما به هیچ کشوری نمی‌رسد مگر کشوری که بخواهد به ما آسیب برساند و در حال حاضر کشورهای همسایه از اینکه همجوار ایران هستند احساس آرامش می‌کنند که این به برکت وجود نظام و انقلاب و رهبری اسلامی در ایران است.

وی به موضوع انتخابات و لزوم توجه جدی به کید و توطئه دشمن در این عرصه اشاره کرد و گفت: هدف اصلی دشمن در انتخابات فاصله انداختن میان مردم و نظام است.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول