اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

انتخابات سالم بزرگ‌ترین رسالت مجریان انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات سالم بزرگ‌ترین رسالت مجریان انتخابات مجلس است.

انتخابات سالم بزرگ‌ترین رسالت مجریان انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بهرام ستاری در جلسه ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، مسیر را برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات روشن کردند و توصیه‌های معظم‌له، منشور انتخابات است که باید فصل‌الخطاب و نصب‌العین همه قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مردم و مسئولان ایران اسلامی با تلاش و از خودگذشتگی در سال جهاد اقتصادی همچون دوره‌های گذشته با انجام انتخاباتی سالم زمینه یأس و ناامیدی دشمنان و خوشحالی مردم مومن را فراهم خواهند کرد که این امر یقیناً قلب امام زمان و مقام معظم رهبری را شاد کرده و توفیقات آتی را در مسیر توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین رسالت مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگزاری انتخاباتی سالم، حفظ شان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امانتداری از آرای مردم است.

ستاری تاکید کرد: عمل به وظیفه قانونی از سوی مجریان انتخابات می‌تواند ضمن افزایش اعتماد مردم نسبت به مجریان، زمینه حضور حداکثری را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کند.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان تصریح کرد: ایران اسلامی در برگزاری انتخاباتی مردمی که تمام مراحل آن توسط مردم اجرا می‌شود، سرآمد کشورهای جهان است و باید سعی کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در کشور، زمینه برگزاری حماسه‌ای بزرگ در کشور را که تضمین‌کننده اقتدار ایران اسلامی است، فراهم کنیم.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول