اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مردم کهگیلویه تحلیل صحیحی از انتخابات دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه مردم این شهرستان تحلیل صحیحی از انتخابات دارند، گفت: این ارتقای درک و فهم سیاسی مردم سبب شده فضای انتخابات کهگیلویه بدون حساسیت کاذب و تنش به پیش رود.

مردم کهگیلویه تحلیل صحیحی از انتخابات دارند

 ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: برنامه‌های انتخاباتی بر اساس قانون و سیاست‌های اعلام شده مقام معظم رهبری در حال پیشروی است.

فرماندار کهگیلویه افزود: در این دوره کاندیداها موضوعات قانونی را بیشتر رعایت می‌کنند و کمترین تخلف از قانون را دارند و البته در صورت مشاهده کوچک‌ترین مورد قانون شکنی بر حسب وظیفه به آنها تذکر خواهیم داد.

رضایی خاطرنشان کرد: با رابطین و رؤسای ستاد کاندیداها به طور مداوم جلساتی داریم و سعی کرده‌ایم چارچوب قانونی را به آنها گوشزد و در مقابل دغدغه آنها را بشنویم.

این مسئول عالی اجرایی کهگیلویه رشد بی‌سابقه سطح آگاهی‌ها و تحلیل سیاسی مردم شهرستان کهگیلویه را نکته‌ای مهم، قابل توجه و اساسی در این دوره از انتخابات دانست.

رضایی بیان کرد: این ارتقای جایگاه سیاسی مردم سبب شده فضای انتخابات کهگیلویه بدون حساسیت کاذب و تنش به پیش رود.

وی اضافه کرد: این ظرفیت در جامعه به وجود آمده که در یک خانواده به چند کاندیدای متفاوت متمایل باشند و رویکرد نشان دهند.

فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از این گفت‌وگو بیان کرد: رشد و فهم بالای سیاسی مردم سبب شده که حتی خود کاندیداها سعی کنند به جای تخریب حریفان، به معرفی و دفاع از عملکرد خود بپردازند.

رضایی عامل افزایش سطح آگاهی انتخاباتی را افزایش سرعت تبادل اطلاعات و مطالعه مردم دانست و افزود: توسعه مطبوعات و رسانه‌ها سهم قابل توجهی در این امر داشته است.

وی یادآور شد: برگزاری حدود 30 انتخابات در طول عمر انقلاب به مردم ما رشد سیاسی بالایی بخشیده است که این نیز از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول