اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چرام:

حاشیه‌‌سازی انتخاباتی با اهداف انقلاب منافات دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار چرام با تقبیح هرگونه حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی انتخاباتی گفت: حاشیه‌‌سازی انتخاباتی با اهداف انقلاب منافات دارد.

حاشیه‌‌سازی انتخاباتی با اهداف انقلاب منافات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، احمد مرتضوی عصر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم و همچنین دهه فجر انقلاب اظهار داشت: دهه فجر به نظام ما عزت و سربلندی و استقلال و آزادی را هدیه کرد که با رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری امروزه در منطقه الگو و امید همه مستضعفین شده است.

مرتضوی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری همیشه راهگشا بوده و باید به عنوان برنامه کاری در همه عرصه‌ها قرار بگیرد، افزود: اولین ضعف مسئولان گرایش به دنیاطلبی است که با الگوگیری از رهبری می‌توانند این ضعف را برطرف کنند.

وی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ما وحدت بین مردم و حضور حداکثری مردم در همه عرصه‌ها از جمله در انتخابات است.

مرتضوی عنوان کرد: با توجه به اینکه روز به روز به موعد انتخابات نزدیک می‌شویم و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، مسئولان از توطئه‌های دشمن غافل نشوند و کسانی که در انتخابات پیروز رقابت نشده‌اند مراقب و آگاه باشند تا القای اختلاف و ناامیدی برای مردم نشود.

بخشدار چرام اظهار داشت: به دنبال مسائل حاشیه‌ای در انتخابات نرویم چراکه ما را از اهداف انقلاب دور می‌کند.

وی غوطه‌ور شدن بعضی از مسئولان در وادی پست و مقام را ناشی از دنیاطلبی و مصرف‌زدگی دانست و تصریح کرد: حکومت مبتنی بر ولایت فقیه مهم‌ترین هدف انقلاب بود که با وحدت و همدلی مردم به دست آمد و باید در هر زمینه‌ای پیرو آن باشیم.

وی کوچک‌ترین خدشه به انتخابات را از بین بردن وحدت و یکپارچگی دانست و گفت: آنچه امروزه برای نظام اسلامی مهم بوده رضایت‌مندی مردم است.

مرتضوی گفت: دهه فجر، دهه پیروزی نور بر ظلمت بود و امید و نویدی را در دل ما به وجود آورد که باید مصمم‌تر از گذشته در خدمت‌رسانی به مردم از خود همت به خرج دهیم.

وی از شهید پارسی که از شهدای انقلاب اسلامی بوده و از افتخارات این شهرستان است یاد کرد و بیان داشت: خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس بود که جامعه ما را بیمه کرد و امروزه عامل بیداری همه مسلمانان جهان شده و فریاد خروشان امت اسلامی را علیه مستکبران عالم بلند کرده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول