اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش وحدت شیعه و سنی/2

نجار: انتخابات مجلس باید منجر به وحدت شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: انتخابات باید منجر به وحدت امت اسلامی، گذشت، فداکاری، دوستی و مودت در جامعه بشود، در غیر این صورت کسی که به مجلس می‌رود، اگر ایجاد تفرقه کند هم در دنیا و هم در آخرت دچار خسران است.

نجار: انتخابات مجلس باید منجر به وحدت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز در نخستین همایش وحدت شیعه و سنی با عنوان «آیین برادری» در شهرستان جیرفت با بیان اینکه امام راحل  روی مسئله وحدت تکیه داشتند، اظهار داشت: اگر نوشته‌ها، گفتارها، اعمال و رفتار امام راحل را در جایگاه علمی و فقه بررسی کنیم، نمی‌توان یک کلمه را پیدا کرد که بوی تفرقه دهد.

وی با بیان توجه به مشترکات افزود: در سخن رهبر معظم انقلاب نیز حتی یک کلمه حرف و رفتاری که از آن بوی تفرقه بدهد، نمی‌توان مشاهده کرد ،چنانکه ایشان در کردستان فرمودند، هر کس آگاهانه و ناآگاهانه به مقدسات دیگری اهانت کند، مزدور دشمن است و راه را برای دشمن هموار می‌کند.

نجار تصریح کرد: دشمن دائم دنبال اختلاف است و به دنبال این است که این ید واحده را جدا کند، دشمن در پی ایجاد اختلاف بین ادیان الهی، ایدئولوژی‌ها و تفکرات غیر الهی است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری مسئله اصلی دنیای اسلام وحدت امت اسلامی است، ابراز داشت: علاج اصلی دنیای امروز اسلام داروی اتحاد است، حرف و دلمان را یکی کنیم و این وظیفه یکایک کسانی که قدرت تاثیرگذاری دارند، است.

استاندار کرمان گفت: با گسترش بیداری اسلامی یقینا توطئه‌های بیشتری پیش روی ما است و دشمن به بهانه‌ای مبارزه با تروریست و حقوق بشر سعی دارد به خود کامگی‌های خود ادامه دهد که لازم است ما بصیر و دشمن‌شناس باشیم.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمینه‌سازی برای حضور گسترده همه مردم در انتخابات و  رعایت اخلاق انتخاباتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نجار اذعان داشت: نمایندگان در مجلس باید از امت اسلامی دفاع و امت اسلامی را با گذراندن قوانین منسجم کنند تا ملت بزرگ ایران و همه قومیت‌ها ید واحده باشند.

وی بیان داشت: انتخابات باید منجر به وحدت امت اسلامی، گذشت، فداکاری، دوستی و مودت در جامعه شود، در غیر این صورت کسی که به مجلس می‌رود، اگر ایجاد تفرقه کند هم در دنیا و هم در آخرت دچار خسران است.

نجار اظهار داشت: مردم صالح‌ترین فرد که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب معیار های آن را ترسیم کرده‌اند، انتخاب کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول