اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند/19

تبلیغات انتخاباتی وحدت مردم را نشکند/وعده‏ها در حد توان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای نمایندگی در مجلس نباید وحدت مردم را بشکند و وعده‏ها باید در حد توان داوطلبان باشد.

تبلیغات انتخاباتی وحدت مردم را نشکند/وعده‏ها در حد توان باشد

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش است و به یاری خداوند متعال در روز 12 اسفندماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‏شود.

وی انتخابات آتی مجلس را بزرگ‏ترین رویداد سیاسی کشور در سال 90 خطاب کرد و ادامه داد: این انتخابات باید با حضور پرشور مردم و در فضایی همراه با آگاهی و بصیرت برگزار شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم‌چنین عنوان کرد: کاندیداهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید در تبلیغات خود توجه داشته باشند و به گونه‏ای عمل نکنند که نظام اسلامی و وحدت موجود بین مردم شکسته شود.

شاهچراغی از کاندیداهای نمایندگی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا در سخنان و تبلیغات انتخاباتی خود بکوشند تا نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای ارزشمند آن را که با رنج‏ها و مشقات بسیاری به دست آمده است، زیر سؤال نبرند.

وی تأکید کرد: شرع و قانون می‏گوید که در تبلیغات انتخاباتی باید در حد توانی که داریم، به مردم وعده بدهیم و بزرگ‏نمایی و دادن وعده‏های توخالی کار صحیحی نیست.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: کاندیداهایی که می‏خواهند به وکالت از مردم وارد مجلس شورای اسلامی شوند، نباید "بریز و بپاش" و "خرج‏های بیهوده" داشته باشند.

شاهچراغی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در برهه کنونی به سطح بالایی از درک و شعور رسیده‏اند و نامزدهای مجلس شورای اسلامی نباید با انجام کارهای مختلف که همواره وجود داشته است، به نوعی "به رای خریدن" اشتغال ورزند.

وی تصریح کرد: نامزدهای حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید بدانند که خرید و فروش رأی مردم به هر شکلی که باشد، عملی حرام محسوب می‏شود و اسلام به هیچ وجه آن را تایید نمی‏کند.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم‌چنین یادآور شد: کسی که می‏خواهد با این قبیل کارها و از راه فعالیتی حرام وارد مجلس شورای اسلامی شود، به هیچ وجه مورد تأیید نظام اسلامی نیست.

شاهچراغی گفت: مجلس به گفته امام راحل، در رأس امور است و نباید در دست چنین افرادی قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول