اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

سلامت انتخابات خدشه‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: سلامت انتخابات در نظام اسلامی ایران خدشه‌ناپذیر است چراکه همه تمهیدات و پیش‌بینی‌ها با هدف برگزاری انتخابات در فضای سالم است.

سلامت انتخابات خدشه‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در گردهمایی مجریان و عوامل برگزاری انتخابات در گرمی اظهار داشت: در فضای سالم انتخابات نگرانی‌ها و دغدغه‌ها به حداقل رسیده و در مقابل برخی اعتمادآفرینی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی سخنان اخیر مقام معظم رهبری را در مورد حساسیت و اهمیت عرصه انتخابات در کشورمان تصریح کرد: همانگونه که معظم‌له اعلام کردند، انتخابات در کشورمان مظهر حضور پررنگ مردم در صحنه و اعتباربخشی ملی به ارزش‌ها و آرمان‌های خلق شده است.

صحرایی این اعتمادبخشی را در سایه حضور آگاهانه مردم خطیر و با اهمیت توصیف کرد و افزود: مجریان انتخابات باید قانونمدار و بدون غرض در صحنه حاضر باشند و به دور از هرگونه جانبداری به پرشور برگزار شدن انتخابات کمک کنند.

این مسئول از انتخابات 12 اسفند به عنوان آزمون بی‌طرفی و جانبداری نکردن مدیران و مجریان دستگاه‌های اجرایی و اداری یاد کرد و ادامه داد: ما بار دیگر از تمام مدیران شهرستانی و مجریان انتخابات انتظار داریم در صحنه انتخابات تنها با هدف فراهم کردن بستر حضور با شکوه مردم حاضر باشند و از تبلیغات له و یا علیه نامزدی و یا جانبداری از فرد خاص پرهیز کنند.

به گزارش فارس، فرماندار گرمی به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن را خاطرنشان کرد و گفت:‌ در اوضاع به هم ریخته اردوگاه کفر و استکبار این حرکت بی‌نظیر ملت ایران است که می‌تواند سرنوشت آینده نظام اسلامی و منطقه را رقم بزند.

صحرایی یکی از پایه‌های اقتدار و استحکام نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی پشتوانه قوی مردمی در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد و افزود: جبهه استکبار امروز با به راه انداختن موج اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی تلاش می‌کند از برخی فضاها به نفع خود استفاده کند در حالی که از انزوای خود و رژیم‌های وابسته‌اش در منطقه غفلت کرده است.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات گرمی با یادآوری این‌که مردم ولایتمدار گرمی در دو عرصه پیش روی 22 بهمن و روز انتخابات مجلس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی آنها می‌زنند، خاطرنشان کرد: ما باید فضای انتخابات را به گونه‌ای مهیا کنیم تا مردم با رغبت و علاقه‌مندی بیشتر در صحنه حاضر باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول