اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات ری:

ری آماده برگزاری انتخابات باشکوه است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: شهرستان ری با 406 شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات باشکوه است.

ری آماده برگزاری انتخابات باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا میرزا بلوچ در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بیان اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: شهرستان ری در آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات به سر می‌برد و این شهرستان آماده است تا برگ زرین دیگری را در تاریخ خود به ثبت برساند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای هیئت‌های اجرایی خبر داد و افزود: دوره آموزشی کاربرهای رایانه هم‌اکنون در حال برگزاری است و با توجه به ضرورت حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات در شرایط فعلی به دنبال زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به هر میزان که انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود بر اقتدار نظام بیش از پیش افزوده می‌شود، عنوان کرد: مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان ری نیز با حفظ بی‌طرفی، از آرای مردم صیانت کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

معاون سیاسی‌ انتظامی فرمانداری ری تعداد شعب اخذ رای در شهرستان ری را مورد اشاره قرار داد و گفت: 406 صندوق رای در شهرستان ری کار اخذ آرای مردم این شهرستان را انجام می‌دهند که از این میان 308 صندوق در مناطق شهری و 98 صندوق نیز در مناطق روستایی مستقر و مشغول به جمع‌آوری آرا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

میرزا بلوچ در ارتباط با صندوق‌های سیار اخذ رای خاطرنشان کرد: 33 صندوق اخذ رای در شهرستان ری به طور سیار و 373 صندوق اخذ رای نیز به صورت ثابت در چهار بخش مرکزی، خاوران، کهریزک و فشافویه کار اخذ رای را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ری از تعیین محل شعب خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر نیز محل 406 شعبه اخذ رای مشخص شده و در هر شعبه پنج تا هفت نفر از اعضای گروه‌های نظارت، اجرایی و بازرسی حضور دارند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول