اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/25

حضور در انتخابات باید پرشور و شعور باشد

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: مردم ایران اسلامی باید حضوری پرشور و شعور در انتخابات 12 اسفند داشته باشند.

حضور در انتخابات باید پرشور و شعور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در آیین گرامیداشت یاد شهدا در دماوند، به توطئه‏های دشمنان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی است که دشمنان نظام به تکاپو برای کند کردن مسیر انقلاب افتاده‏اند و با ترفندهایی همچون تحریم، تبلیغات سوء و تفرقه‏افکنی قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به دیدار 700 اندیشمند جهان اسلام و یک هزار و 200 جوان پاک و انقلابی73  کشور مسلمان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ملت‏های مسلمان از راهنمایی‏های معظم‏له درس می‏گیرند و این به واقع جایگاه ولی امری بر مسلمین جهان را اثبات می‏کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال، مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند یک بار دیگر نا امیدی و یأس را بر همه ظالمان مستولی خواهند کرد.

قاسمی‏فرزاد افزود: مردم انقلاب اسلامی را که برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن است، در سراسر جهان گسترش خواهند داد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول