اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم

فرماندار دماوند: سفرهای شهرستانی پیگیری می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: سفرهای شهرستانی مسئولان دماوند در راستای اهداف دولت دهم پیگیری می‏شود.

فرماندار دماوند: سفرهای شهرستانی پیگیری می‏شود

 

 

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در حاشیه دیدار مردمی و چهره به چهره مسئولان این شهرستان با مردم که با حضور امام جمعه دماوند، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم صورت گرفت، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش از بیان هر موضوعی بر خود لازم می‏دانم تا ایام‏الله دهه فجر را بر فجرآفرینان ایران اسلامی تبریک عرض کنم.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‏های غیورمردان و شیر زنانی است که در سایه رهبری امام راحل (ره) توانستند بساط ظلم و جور رژیم ستم‏شاهی را برای همیشه در زباله‏دان تاریخ بیفکنند.

وی اضافه کرد: امروز نیز مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه را به عنوان رکنی جدایی‏ناپذیر از امور خود پذیرفته‏اند و در سایه این مهم در مسیر تعالی و توسعه گام برمی‏دارند.

قاسمی‏فرزاد پیرامون اهمیت حضور مسئولان در جمع مردم خاطر نشان کرد: در رژیم طاغوت همه امور کشور با حذف مطالبات مردم، اهداف استکباری جهان غرب را پیگیری می‏کرد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تغییر وضعی شگرف در رابطه مسئولان و مردان حادث شد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب و در سایه تعالیم ارزشمند ارائه شده در مکتب انسان‏ساز رهبر کبیر انقلاب و نائب بر حق ایشان، مقام معظم رهبری، مسئولان در میان مردم حاضر می‏شوند و به مشکلات آنها گوش فرا می‏دهند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: حضور در میان مردم در دوره دولت‏های خدمتگزار نهم و دهم در قالب سفرهای استانی شکلی جدی‏تر به خود گرفت و این مهم در شهرستان‏های مختلف کشور نیز به همان صورت در سطح فرمانداری‏ها انجام می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر تداوم این منش مردمی در این خطه خاطر نشان کرد: دماوند خاستگاه مردمانی ولایی و انقلابی است که به درستی لقب سرزمین دارالمومنین بر آن نهاده‏اند.

وی تصریح کرد: از این‌رو، توفیق خدمت به این مردم خدایی به خودی خود عنایتی کم‏نظیر از سوی حق تعالی قلمداد می‏شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول