اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برودت سرما

گلستانی‎ها در مصرف گاز صرفه‎جویی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان از همکاری مردم در خصوص صرفه‌جویی در مصرف گاز و همچنین رعایت دقیق نکات ایمنی تاکید کرد.

گلستانی‎ها در مصرف گاز صرفه‎جویی کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، سید جواد موسوی ضمن تشکر از همکاری مشترکان مردم استان گلستان در زمینه همکاری با این شرکت اظهار داشت: با ورود سامانه هوای سرد از چند روز گذشته و سرد شدن هوا از تمامی مصرف‎کنندگان استان تقاضا داریم که در مصرف گاز نهایت صرفه‎جویی را به عمل آورند تا در استمرار جریان گاز مشکلی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: مصرف‎کنندگان باید دقت کنند از لباس‎های ضخیم زمستانه استفاده کنند ضمن اینکه از روشن گذاشتن وسایل گازسوز مازاد و بلااستفاده نیز خودداری کرده و شعله‌های بخاری را تا حد امکان کم و دمای اتاق را در حد استاندارد بین 18 تا 21 سانتیگراد تنظیم کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان افزود: از مهمترین موارد دیگری که مشترکان باید به آن توجه داشته باشند بررسی وضعیت دودکش‎ها است که باید به طور مستمر آن را کنترل کرده و از محکم بودن آنها اطمینان حاصل کنند. 

موسوی اذهان داشت: سعی کنید شیر شوفاژ اتاق‎هایی که مورد استفاده قرار نمی‎گیرد را ببندید و از شومینه که مصرف بالایی داشته و هم منجر به آلودگی محیط می‎شود استفاده نکنید.

وی با تاکید بر توجه ویژه مصرف‎کنندگان به هشدارها و پیام‌های ایمنی ارائه شده توسط شرکت گاز تصریح کرد: نیاز است تا مشترکان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی نکات ایمنی را در حین استفاده از وسایل گازسوز به دقت مورد توجه قرار داده و به مطالب و پیام‎هایی که از طریق رسانه‎ها و جراید اطلاع‎رسانی می‎شوند عمل کنید تا ان‌شاءالله حوادث ناگواری پیش نیاید.  

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول