اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل گاز گلستان خبر داد

صرفه‎جویی 10 درصدی مصرف گاز در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: با مدیریت مصرف مشترکان گاز بخش خانگی در استان گلستان حدود 10 درصد در مصرف این انرژی پاک صرفه‎جویی شد.

صرفه‎جویی 10 درصدی مصرف گاز در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: این صرفه‎جویی که با اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها و حذف یارانه‎ها از سبد حمایتی دولت محقق شد، مردم این استان با عنایات ویژه به صورت مطلوبی مصرف گاز خود را مدیریت کردند و روند رشد مصرف به میزان قابل توجهی به ویژه در بخش خانگی کاهش یافت.  
وی با اشاره به اینکه بخش خانگی و تجاری بالاترین حجم مصرف‌کنندگان گاز را تشکیل داده، تصریح کرد: پارامترهای زیادی برای اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی وجود دارد که نقش بسیار مهمی در آگاه کردن خانوارها به رعایت الگوی مصرف و صرفه‎جویی در مصرف گاز دارند که این شرکت اقدامات بسیار خوبی در امر اطلاع‎رسانی انجام داده و نتایج مطلوبی به دست آمد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان عنوان کرد: مشترکان گاز استان گلستان در 9 ماهه سال جاری حدود 4/1 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند. 
سنگدوینی خاطر نشان کرد: در طی سال گذشته کل مصرف گاز استان در همه بخش‎ها،حدود 57/1 میلیارد مترمکعب بوده که در 9 ماهه اول سال جاری تاکنون 4/1 میلیارد مترمکعب مصرف گاز داشته‎ایم.
وی اضافه کرد: از مجموع مصرف استان در سال جاری حدود 780 میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی و تجاری، حدود 310 میلیون مترمکعب مربوط به بخش صنعتی و 310 میلیون مترمکعب مربوط به نیروگاه است.
این مسئول یادآور شد: افزایش مصرف سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نشأت گرفته از افزایش تعداد مشترکان جدید در بخش‎های خانگی، تجاری و صنعتی به ویژه نیروگاه علی‎آبادکتول و سیمان پیوند گلستان می‎باشد که حجم بالایی از مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اذعان داشت: با همکاری مردم روند صرفه‎جویی ادامه دارد و از هم استانی‎های عزیز انتظار داریم این شرکت را در راستای توسعه گازرسانی و نیل به اهداف مورد نظر یاری کنند.
سنگدوینی از اهتمام و همراهی بسیار ارزشمند مردم شریف استان و تمام مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان که در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اصلاح الگوی مصرف این شرکت را یاری کرده‎اند صمیمانه تشکر کرد و بر ادامه همکاری تاکید کرد. 
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول