اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات مستر کاپ زنجان صورت گرفت

قهرمانی بانوی سنگ‌نورد زنجانی در رشته بولدرینگ

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان با اشاره به پایان مسابقات رشته بولدرینگ مستر کاپ زنجان گفت: الناز رکابی سنگ‌نورد زنجانی در این مسابقات به مقام قهرمانی رشته بولدرینگ رسید.

قهرمانی بانوی سنگ‌نورد زنجانی در رشته بولدرینگ
کامبیز بلوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پایان مسابقات رشته بولدرینگ مسابقات بین‌المللی زنجان خبر داد و اظهار داشت: مسابقات بانوان و آقایان رشته بولدرینگ طی دو روز گذشته در زنجان برگزار و به پایان رسید.

وی، الناز رکابی از زنجان، نسرین عشقی از مازندران، فاطمه سلیمانی و نگار ورشوچی از همدان، فرناز اسماعیل‌زاده از زنجان و نسرین عبدالرحیمی از تهران را اسامی نفرات اول تا ششم مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان اعلام کرد.

دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان از قهرمانی ورزشکاران روسیه در مسابقات مستر کاپ زنجان خبر داد و اضافه کرد: نفرات اول تا سوم مسابقات سنگنوردی رشته بولدرینگ آقایان از روسیه هستند.

وی دیمیتری شارافودینف، آلکسی روبتسف و رستم گلمانف را اسامی نفرات اول تا سوم رشته بولدرینگ مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان اعلام کرد و افزود: این افراد از سنگ نوردان به نام جهان محسوب می‌شوند.

بلوری با اشاره به اینکه مسابقات سختی مسیر یا همان سر طناب از صبح امروز آغاز شده است، ادامه داد: این مسابقات هم مانند رشته بولدرینگ در سالن اختصاصی سنگنوردی زنجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسابقات سختی مسیر 155 نفر ثبت نام کرده‌اند که 102 نفر آقا و بقیه خانم‌ هستند.

دبیر هیئت کوهنوردی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات مقدماتی رشته سر طناب امروز برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات نیمه نهایی و فینال این رشته فردا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقات رشته سرعت سنگنوردی از صبح فردا آغاز و تا عصر به پایان می‌رسد.

بلوری زمان برگزاری مراسم اختتامیه را ساعت 17 روز یکشنبه اعلام کرد و ادامه داد: این مسابقات در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول