اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات اداره کل ارشاد قم عنوان کرد

نقش چشمگیر رسانه‌ها در افزایش میزان مشارکت در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نقش رسانه‌ها در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار موثر دانست و بر رعایت قوانین در ایام انتخابات تاکید کرد.

نقش چشمگیر رسانه‌ها در افزایش میزان مشارکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد خامه‌یار پیش از ظهر امروز در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با مسئولان رسانه‌های این استان در سخنانی با اشاره به اهمیت فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در این شرایط وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند و می‌توانند با فعالیت صحیح حضوری همه‌جانبه را در انتخابات رقم زنند.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت رعایت قوانین از سوی رسانه‌ها تاکید کرد: به شهرداری قم پیشنهاد کرده‌ایم که ایستگاه‌هایی را برای نصب تبلیغات کاندیداها مهیا کنند و شهرداری نیز راه‌اندازی و نصب این ایستگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش میزان مشارکت تاکید کرد: از کانون‌های آگهی تبلیغاتی و همچنین موسسات مختلف خواسته‌ایم که در این ایام از تبلیغ فعالیت‌های خود پرهیز کنند تا زمینه فعالیت بیشتری برای تبلیغات کاندیداها فراهم شود.

خامه‌یار گفت: امیدواریم که رسانه‌ها نیز ضمن تقویت شور انتخابات، با رعایت قوانین نسبت به فعالیت در این زمینه اقدام کنند.

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم همچنین از برپایی نمایشگاه عکسی در خصوص مشارکت و حضور گسترده مردم قم در انتخابات‌های گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: در این زمینه فراخوانی منتشر شده است و از عکاسان قمی برای برپایی این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول