اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات استراتژی نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بهترین، آزادترین و سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار شده و به عنوان یک استراتژی مهم مورد توجه است.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات استراتژی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید مشارکت وسیع و حضور همه جانبه مردم در انتخابات را اقتدار ملی دانست و اظهار داشت: انتخابات موجب بقای نظام بوده و به عنوان یکی از جلوه‌های فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی به اهداف دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: با وجود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 88 باز هم دشمنان با ایجاد فتنه‌های پیچیده سعی در ایجاد انحراف در روند انقلاب داشتند اما مردم با حضور خود در صحنه انتخابات خواب‌های آنها را آشفته خواهند ساخت.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که از بودجه بیت‌المال له یا علیه کاندیدایی استفاده کنند و انتخابات را زیر سؤال ببرند.

رشید، هدفمندسازی یارانه‌ها را یکی از طرح‌های بسیار خوب اقتصادی دولت نهم و دهم دانست و تصریح کرد: هدفمندسازی یارانه‌ها یک تحول مهم در ایران بوده و بیش از 100 کشور جهان در حال حاضر به دنبال استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستند.

وی به جنبش 99 درصدی وال‌استریت در کشورهای غربی و اروپایی اشاره کرد و افزود: این جریانات نشان از وضعیت اقتصادی نابسامان در این کشورها دارد.

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اگر طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در ایران با حمایت‌ها و هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم ایران اجرایی نمی‌شد تاکنون کشور با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو می‌شد، از این‌رو دشمن از اجرای این طرح بزرگ ملی در کشور عصبانی است.

وی به بحث ارتقای زیرکوه به شهرستان اشاره کرد و افزود: این امر در دستور کار قرار گرفت و در جریان سفر چهارم هیئت دولت به استان با مذاکراتی که انجام شد این امر محقق شد و در ابتدای سال آینده نسبت به معرفی فرماندار این شهرستان نیز اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

رشید به حضور مردم زیرکوه در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: امید است امسال نیز مردم ولایت‌مدار زیرکوه با حضور همه جانبه خود در عرصه انتخابات اهداف دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید جهت‌های اصلی را از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی بگیریم گفت: امید است با تأسی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی بیش از پیش در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم.

این گزارش حاکی است 33 قطعه هوبره که از چنگال قاچاقچیان بین‌المللی نجات پیدا کرده بودند طی مراسمی توسط استاندار خراسان‌جنوبی در منطقه حفاظت شده شاسکوه قاینات آزاد شدند و به دامن طبیعت برگشتند.

هم‌چنین 500 عدد تله هوبره‌گیری که از افراد متخلف در منطقه زیرکوه قاینات جمع‌آوری شده بود با حضور استاندار منهدم شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول