اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه:

در فضای انتخابات آب به آسیاب دشمنان نریزیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: در فضای کنونی انتخابات آب به آسیاب دشمنان نریزیم.

در فضای انتخابات آب به آسیاب دشمنان نریزیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران نقش اساسی در انتخابات برعهده دارند.

وی تصریح کرد: رقابت سالم و دور از تهمت و بدگویی از تأکیدات مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات است.

آفتابی با بیان اینکه کاندیداها از دروغ‌گویی و دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند، یادآور شد؛ خیلی از مشکلات به خاطر این وعده‌های دروغین به وجود می‌آید.

وی افزود: در طی 33 سال گذشته در سراسر ایران انتخابات به صورت سالم برگزار شده و همین امر برای حضور حداکثری و پر‌رنگ مردم کافی است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که در انتخابات رأی نیاوردند، آب به آسیاب دشمن نریزند و پایبند قانون باشند.

آفتابی با اشاره به خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران که توسط مقام معظم رهبری ایراد شد، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی برای ملت ایران داشته که حاکم شدن اعتماد به نفس در زمینه‌های مختلف به ملت ایران یکی از این دستاوردها بوده است.

وی ادامه داد: غلبه بر چالش‌ها، انتقال ارزش‌ها به نسل دوم و سوم انقلاب و استمرار پیشرفت‌ها از نکاتی است که رهبر انقلاب بر آن تأکید داشتند.

آفتابی گفت: حضور پر‌رنگ مردم در نماز جمعه تهران نشان داد که این ملت ارزش رهبر خود را می‌دانند و همواره تابع دستورات ایشان هستند.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول