اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

انقلاب اسلامی نقطه قوتی برای آزادی‌خواهان است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی نقطه اوج و قوتی برای آزادی‌خواهان جهان است.

انقلاب اسلامی نقطه قوتی برای آزادی‌خواهان است
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی کشورهای منطقه است که با وجود همه توطئه‌های مختلف دشمنان از جمله تحریم‌ها، دشمنی‌ها و نقشه‌های مختلف به عنوان الگویی موثر برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام طی 32 سال گذشته با ترفندهای مختلف در راستای براندازی نظام تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری و توجه به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و در حال حاضر مقاومت ملت ایران الگوی مناسبی برای کشورهای منطقه است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: جوانان کشور همواره نشان داده‌اند، که در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده و قله‌های علم و پیشرفت را یکی پس از دیگری می‌پیمایند.

وی با مقایسه دستاوردهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی را نشان از اقتدار نظام در بخش‌های مختلف دانست و گفت: در حال حاضر 37 دانشگاه و مرکز علمی با 72 هزار دانشجو در استان زنجان فعالیت می‌کنند در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک دانشکده در استان فعالیت می‌کرد.

بابایی پیشرفت‌های دانشمند جوان را در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری، نانو، علوم پزشکی و علوم هسته‌ای بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: با وجود همه تحریم‌ها پیشرفت‌های مختلف کشور نشان را عزم جدی ملت ایران برای استقلال سیاسی و علمی دارد.

وی با اشاره به پرتاب دو ماهواره دیگر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ادامه پیشرفت‌های علمی کشور نشان از پایداری ملت ایران در برابر زورگویی‌های دشمنان است، که با وجود همه فشارهایی که علیه کشور اعمال می‌شود این پیروزی‌ها به دست می‌آید.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به فضای حاکم بر کشورهای جهان و منطقه انقلاب اسلامی را نقطه اوج و قوتی برای آزادی‌خواهان جهان دانست و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار زده و یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: مردم هوشیار و بصیر انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و پایداری خود را به منصه ظهور می‌رساند.

بابایی خاطرنشان کرد: دانشجویان بصیر و فهیم انقلاب اسلامی با درک موقعیت‌های کشور در منطقه و جهان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویی‌ها می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم و دانشجویان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای نسبت به انتخاب نماینده اصلح اقدام می‌کنند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اظهار داشت: اکنون تهدیدها به تحریم‌ها و ترور دانشمندان هسته‌ای تبدیل شده، ولی دشمنان این کشور بدانند که با تحریم و ترور کاری از پیش نمی‌توانند ببرند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا در بهترین نقطه عزت و سربلندی قرار دارد، گفت: دشمنان با ترور دانشمندان نمی‌توانند خللی در به دست آوردن دانش هسته‌ای ایران ایجاد کنند.

بابایی ادامه داد: مردم کشور در طول 33 سال گذشته توانستند در همه عرصه‌های حضور چشمگیر داشته و با همه سختی‌ها و مشقت‌هایی که در پیش رو دارند هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد، خللی به جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، خاطرنشان کرد: وجود رهبری دینی در انقلاب ایران موجب پیروزی آن شده است که باید امام و انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول