اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه:

تحقق انقلاب اسلامی یک وعده الهی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی وعده الهی بود که به رهبری امام خمینی (ره) به تحقق پیوست.

تحقق انقلاب اسلامی یک وعده الهی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: ایام دهه فجر از بالاترین نعمت‌ها بوده که خداوند متعال آن را به ملت شریف ایران ارزانی داشته است.

وی با بیان این نکته که پروردگار سبحان وعده حکومت را به کسانی داده است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، تصریح کرد: در سال 57 این وعده الهی برای ملت صالح و با ایمان ایران محقق شد.

گودرزی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) عبد صالح خداوند بود که رهبری این انقلاب دینی را برعهده داشت و ملت خداجوی ایران پیرو ندای امام (ره) بودند و خداوند این پیروان را عزت و پیروزی بخشید.

وی یادآور شد؛ پیروزی انقلاب دست غارتگران و چپاولگران را از این مرز و بوم قطع کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در قبل از انقلاب ملت ایران نفت، گاز و معدن داشتند اما صاحب آن آمریکا بود.

وی با اشاره به شعارهای برجسته ملت در ایام انقلاب افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به لطف الهی تحقق پیدا کرد.

گودرزی اظهار کرد: بعد از اعلام استقلال، ملت ایران روی پای خود ایستاد و دشمن که تحمل دیدن استقلال ایران را نداشت برای از پای در آوردن این انقلاب نوپا تمام دنیا را بسیج کرد و جنگ را به پشتیبانی کشورهای دنیا بر ملت ایران تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه خداوند همه احزاب را از پای درآورد و متلاشی کرد، تصریح کرد: رمز این ایستادگی و مقاومت ملت در طی 33 سال گذشته در تهدیدات و عرصه‌های مختلف، حضور مردم در صحنه بعد از رهبری و قانون اساسی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی در طی 33 سال گذشته به تنهایی در مقابل دنیایی از دشمنی‌ها، تهدیدات و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی ایستاده است و این ایستادگی و مقاومت تا زمانی ادامه دارد که مردم در تمام صحنه‌ها حضور یابند.

گودرزی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم حضور داشته باشند به این انقلاب سر سوزنی خدشه وارد نخواهد شد.

وی با تاکید بر این نکته که تا زمانی ملت بر محور ولایت قرار دارند، دشمن طرفی نخواهد بست و ثمره‌ای نخواهد گرفت، یادآور شد: دشمنان مزاحمت‌های بسیاری برای این ملت به وجود آوردند و مردم هزینه این مزاحمت‌ها را با نثار جان خود و جوانانشان پرداخت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن به اتحاد میان امت اسلامی و رهبری که باعث دوام انقلاب شده است، پی برده و همیشه سعی کرده به آن صدمه بزند و بین مردم و رهبری فاصله بیندازد.

وی تصریح کرد: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که دشمن برای آن برنامه دارد و مردم نباید از آن غافل شوند.

گودرزی اضافه کرد: برپایی نفس انتخابات مهم است؛ چراکه اصل انتخابات برمردم‌سالاری تاکید دارد و در واقع ارج نهادن و اهمیت دادن به رای آحاد مردم است.

وی انتخابات را یکی از درب‌های ورود دشمنان برای دزدیدن انقلاب برشمرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب صالح‌ترین فرد در حفظ انقلاب و مایوس کردن دشمنان آن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

گفتنی‌است، حضور اقشار مختلف بسیجیان در نماز جمعه این هفته کرمانشاه جلوه خاصی به این آیین عبادی، سیاسی بخشیده بود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول