اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

انقلاب اسلامی تاریخ را متحول کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی روح عزت و استقلال را به ملت ایران بخشید گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ جهان را متحول کرد.

انقلاب اسلامی تاریخ را متحول کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و خدیجه کبری (س) اظهار داشت: یکی از ثمره‌های این ازدواج مبارک وجود حضرت فاطمه زهرا (س)بوده که مانند نگینی در تاریخ اسلام می‌درخشد.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت، افزود: وحدت بین اهل سنت و شیعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

حافظ‌نیا وحدت بین اهل سنت و شیعه را سدی محکم در مقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: ایجاد وحدت بین مسلمانان موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه موقت آستارا جریحه‌دار نکردن احساسات، عدم توهین به مقدسات، ترجیح دادن منافع ملی به منافع شخصی، وفاداری و التزام به قانون اساسی کشور را از راهکارهای لازم بر ایجاد وحدت بین مسلمانان عنوان کرد.

حافظ‌نیا با بیان اینکه مسلمانان باید منافع امت اسلامی را بر گروه‌های فرقه‌ای ترجیح دهند، بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره بر عدم اهانت به مقدسات اهل سنت و لزوم وحدت بین شیعه و سنی تاکید فراوان داشته‌اند.

وی، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را مظهر عزت و استقلال ملت ایران نامید و ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با تلاش امام راحل و مردم انقلابی و ولایی ایران شکل گرفته، روح تازه‌ای بر کالبد مردم وارد شده و استقلال، آزادی و اعتماد به نفس را به ملت ایران بخشیده است.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به اینکه ملت ایران قبل از وقوع انقلاب اسلامی از خود استقلال و آزادی نداشت، یادآور شد:  امام راحل عزت و عظمت را به ملت ایران هدیه کرد.

حافظ‌نیا با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر، بیان داشت: مراسم‌ها باید به صورتی برگزار شود که سبب روشنگری مردم و انتقال آرمان‌های امام راحل و شهدا باشد.

وی دستیابی ایران اسلامی بر فناوری فضایی را موفقیت دیگری در عرصه علمی کشور دانست و گفت: ایران اسلامی راه عزت و پیشرفت را در پیش گرفته و هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد.

امام جمعه موقت آستارا با بیان اینکه هر قدر دشمنان نظام و اسلام تحریم‌ها و تهدیدها را بیشتر کنند پیشرفت و عظمت ایران روزبه‌روز افزایش می‌یابد، اذعان داشت: ملت ایران هرگز در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود.

انتهای  پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول