اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

موج الگوی انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرمی گفت: موج الگو‌گیری از ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفته و روز به روز نیز این وضعیت رو به گسترش است.

موج الگوی انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ید‌الله صفری صبح امروز در نشست جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان گرمی به مناسبت ایام دهه فجر در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: نظام استکباری بیش از 33 سال است که از مهار قدرت نفوذی جمهوری اسلامی ایران در قلب امت‌های اسلامی و مسلمان عاجز و ناتوان است و از این کار در حیرت و تعجب فرو رفته است.

وی سالگرد قیام‌های منطقه‌ای ملت‌های مسلمان و از هم پاشیده شدن کاخ مستکبران در این مدت را خاطرنشان کرد و افزود: در یک سال گذشته با بیداری امت‌های اسلامی کاخ استبدادی چهار ظالم منطقه از هم فرو پاشیده و این روند نوید روزهای خوشایندی را برای امت‌های اسلامی می‌دهد.

امام جمعه شهرستان گرمی سرسلسله این سقوط و از هم پاشیده شدن را مربوط به نظام پهلوی در ایران در سال 57 بیان کرد و گفت: شعاع این ریزش‌ها به قلب اروپا و آفریقا رسیده است و شکل جهان شمولی پیدا کرده است.

صفری در ادامه سخنان خود به شرایط فوق‌العاده انقلاب اسلامی در رهبری امت‌های اسلامی و حرکت‌های آزادی‌خواهانه اشاره کرد و افزود: دشمن عاجز و ناتوان از هر تدبیر و حرکتی امروز به برخی بازی‌های کودکانه و نامعقول روی ‌آورده تا شاید این کشور را از داشتن برخی امتیازات محروم کند در حالی که ما به امتیاز ارائه شده از سوی نظام استکباری نیازی نداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمی شیطنت عرصه فرهنگی نظام غرب را یادآور شد و ابراز داشت: نظام سلطه با تجهیز و راه‌اندازی هزاران کانال فحشا و فساد و تبلیغات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران در صدد تهی کردن این نظام از درون و شاکله فرهنگی و اعتقادی است در حالی که فرهنگ متعالی اسلام پاسخی دندان‌شکن به همه این شیطنت‌ها داده است.

این مسئول ادامه داد: اگر امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهانگیر شده نه به خاطر برخی مولفه‌ها و اسباب ظاهری بلکه به خاطر ارزش‌ها و باورهای خلق شده در نظام اسلامی است که بیش از 33 سال است نظام افیون استکباری را دچار تکاپو و برخی عکس‌العمل‌ها کرده است.

امام جمعه شهرستان گرمی حساسیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و اظهار داشت: این حضور بار دیگر شیطان را زمین‌گیر و نظام غرب را در دام و تله خود بافته اسیر می‌کند و دیگر نمی‌توانند به برخی شایعات در آستانه انتخابات دامن بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست فرماندار گرمی نیز با تبریک ایام دهه فجر، از این ایام به عنوان جشن باشکوه توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی و نمود حقیقی از ارزش‌های جاودانه یاد کرد.

عزیز صحرایی بیان داشت: در این ایام هفت پروژه عمرانی با 34 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و شاهد آغاز عملیات اجرایی دو پروژه دیگر در این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: خدماتی که نظام اسلامی و دولت خدمتگزار نهم و دهم انجام داده است قابل توصیف و بیان نیست چراکه خود مردم به خوبی تفاوت‌های گذشته و حال حاضر را درک می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول