اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس:

نگاه ابزاری به مردم در انتخابات خیانت به آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ابزاری به مردم در انتخابات خیانت به آرمان‌های انقلاب است.

نگاه ابزاری به مردم در انتخابات خیانت به آرمان‌های انقلاب است
غفار اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود اظهار کرد: در اسلام هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، یک فرد مسلمان مزین به اخلاق اسلامی مجاز نیست برای رسیدن به هدف و منظور خود از هر راهی وارد شود چرا که صراط مستقیم یکی بیش نیست.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما مکلفیم راه درست را بشناسیم و در آن راه درست، صحیح و محکم گام برداریم.

اسماعیلی تصریح کرد: از بین دو نقطه، بی‌نهایت خط می‌گذرد ولی فقط و فقط یکی از بی‌نهایت خط، مستقیم است و لاغیر.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس افزود: نمی‌شود از شیوه‌های غلط استفاده کرد و کار درست و خدایی انجام داد و مصالح دین، نظام، انقلاب، شهدا، رهبری و در نهایت مصلحت عمومی مردم را رعایت کرد.

وی تصریح کرد: تشخیص این خط مستقیم امکان‌پذیر نیست مگر اینکه چنگ به مبانی دینی بزنیم و از دستورات حیات‌بخش قرآن الهام بگیریم چرا که در صورت تمسک و اتکای عملی به این دستورالعمل مبرهن و روشن به یقین خواهیم توانست در صراط مستقیم گام برداریم.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس تاکید کرد: در خصوص انتخابات لازم است به این نکته اشاره کنیم که انتخابات به این منظور نیست که ما در آن ارزش‌ها، خدمات، ایثارها، خون‌دل‌ها و فداکاری‌هایی که برای تحقق انقلاب اسلامی و استمرار آن به کار رفته را به پای خواسته‌های خود قربانی کنیم.

وی گفت: عرصه انتخابات عرصه مقدسی است که دانشگاهی به پهنه ایران عزیز داشته و در نقطه نقطه آن از کلانشهرها گرفته تا روستاهای دوردست، از مساجد گرفته تا دانشگاه‌ها و خانه‌ها، ارزش‌های انقلاب را باید به نسل‌های بعدی انتقال دهیم و پایه‌های اقتدارمان را محکم‌تر کنیم.

اسماعیلی اظهار داشت: باید با برنامه‌های مدون امید مردم به خصوص نسل جوان را به نظام محکم‌تر کنیم، این مورد محقق نمی‌شود مگر اینکه ما این فرمایش امام صادق(ع) اعتقاد قلبی و باطنی داشته باشیم که حرمت مومن از حرمت خون او فراتر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سالگرد ۱۹دی در قم فرمودند، رقابت غیر از خصومت و تهمت‌زنی متقابل است، رقابت به معنای اثبات خود یا نفی دیگران نیست، رقابت دادن وعده‌های خلاف قانون برای جلب نظر مردم نیست، از این رو تبلیغات نامناسب آثار سوء و شومی برای کشور و مردم عزیزمان دارد که باید از آن پرهیز کرد.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس تصریح کرد: گاهی بداخلاقی به جایی می‌رسد که در حادثه کربلا چهره منور حضرت سید الشهدا(ع) را وارونه جلوه می‌دهند و می‌گویند نوه رسول اکرم (ص) به اسلام شوریده و مرتد شده و خارجی خطابش می‌کنند، بعد از شهادت حضرت هم بر پیکر ایشان می‌تازند، بداخلاقی این‌گونه آثار را دارد و به مردم اجازه نمی‌دهد سره را از ناسره تشخیص بدهند.

وی افزود: بداخلاقی میراث‌خواران را به جای انسان‌های پاک و میراث‌داران انقلاب می‌نشاند، اینجاست که میراث‌خواران گوی سبقت از میراث‌داران انقلاب، اسلام، قرآن و ولایت می‌ربایند و مصالح نظام قربانی شده، شعار جای شعور را می‌گیرد.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس تاکید کرد: در این صورت به طور غیرمستقیم حق انتخاب درست از مردم گرفته می‌شود و در فضای آلوده، اصلح و فاسد تمیز داده نمی‌شود.

وی گفت: در بیان امام عزیز و رهبری معظم انقلاب، مردم اهل تشخیص، متدین و فهیم هستند، یکی از نقاط قوت نظام ما مردمی بودن آن است که مردم با مشارکت در حساس‌ترین مراحل، در سرنوشت خود مستقیم دخالت می‌کنند و دلیل استمرار هم غیر از نبوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: از منظر دیگر برخی مردم را فقط برای رای دادن می‌خواهند و مردم تنها به‌عنوان وسیله دیده و تعبیر می‌شوند که این خیانت به مردم و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در فضای صاف و زلال به یقین انسان‌های وارسته، کارشناس، صاحبنظر، دین‌مدار و مردمی انتخاب خواهند شد، در این صورت فرمایش امام راحل عینیت خواهد یافت که "مجلس عصاره فضائل ملت است".

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس افزود: پس از این انتخاب شایسته،بهترین‌ها، جامع‌نگرها،متدین‌ها و دوستان انقلاب در مرکز تصمیم‌گیری کشور گردهم خواهند آمد و پیروزی نهایی از آن ملت شریف ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول