اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

گتوند رتبه نخست مسکن مهر خوزستان را کسب کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: گتوند با تلاش مسئولان توانسته است رتبه نخست مسکن مهر در سطح استان خوزستان را به خود اختصاص دهد.

گتوند رتبه نخست مسکن مهر خوزستان را کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: عملکرد مسئولان شهرستان گتوند در یک سال گذشته قابل تقدیر است و شهرستان در بسیاری از مواقع مقام‌های مناسبی در استان کسب کرده است.

وی افزود: یکی از نکات جالب توجه در گتوند کسب رتبه اول شهرستان در مسکن مهر در سطح استان خوزستان است که جای بسی خوشحالی دارد.

وی افزود: برگزاری همایش‌های مختلف، برپایی یادواره‌های ویژه شهدا، و هم‌چنین در بحث اشتغال فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

امانی‌پور با تأکید بر اینکه وضعیت در سطح شهرستان خوب ارزیابی می‌شود، تأکید کرد: وضعیت در مواردی مانند کشاورزی، اشتغال، عمرانی و... خوب ارزیابی می‌شود و در این‌باره هیچ کوتاهی و یا کم‌کاری مشاهده نمی‌شود و وضعیت در این‌باره رو به رشد است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان گتوند در مسیر توسعه است و در این‌باره در حال تلاش هستیم تا مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

در این نشست برخی از مسئولان شهرستان حاضر در جلسه به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول