اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

پروژه مسکن مهر روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر پروژه 42 واحدی مسکن مهر کارمندان شهرستان روانسر به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه مسکن مهر روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

جلال صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر 34 پروژه عمرانی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان روانسر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح پروژه 42 واحدی مسکن مهر کارمندان خبر داد و گفت: در این ایام مبارک ساختمان دانشگاه‌های پیام نور و علمی ـ کاربردی روانسر نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: به مناسبت سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی بیش از 300 کودک و نوجوان روانسری طولانی‌ترین نقاشی خود را با موضوع انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ترسیم کردند.

صفری افزود: طولانی‌ترین نقاشی کودکان و نوجوانان به طول 300 متر در تالار وحدت روانسر به تصویر کشیده شد که در پایان بر اساس رأی کارشناسان هنری، به 33 اثر برتر جوایزی اهدا شد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه استانی هنرهای تجسمی با موضوع بیداری اسلامی در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که با حضور 96 هنرمند از سراسر استان در محل کتابخانه عمومی فجر دایر شده 430 اثر هنری در بخش‌های خوشنویسی، کاریکاتور، نقاشی، گرافیک و عکس به نمایش گذاشته شده و تا پایان دهه مبارک فجر در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید عموم است.

فرماندار روانسر تصریح کرد: به همین مناسبت نمایشگاه عکس و کاریکاتور در قالب 50 تابلوی هنری توسط بسیج هنرمندان شهرستان روانسر در کتابخانه عمومی سیدطاهر هاشمی این شهرستان افتتاح شد و تا پایان دهه فجر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

صفری خاطرنشان کرد: یک طرح کشاورزی تولید قارچ با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغالزایی شش نفر به طور مستقیم با حضور کیومرث کلانتری، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد؛ در دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی دانش‌آموزان روانسر در محل نمایشگاه دائمی هنرستان فنی و حرفه‌ای ام‌البنین افتتاح شد؛ در این نمایشگاه بیش از 300 اثر در زمینه‌های نقاشی، طراحی، گرافیک، خط نقاشی، تذهیب، معماری و هنرهای دستی تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول