اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت

برق‌رسانی به فاز نخست مسکن مهر نهبندان

خبرگزاری فارس: در دومین روز از دهه فجر فاز نخست مسکن مهر نهبندان به طور کامل برق‌رسانی شد.

برق‌رسانی به فاز نخست مسکن مهر نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مدیر توزیع نیروی برق نهبندان صبح امروز در آیین افتتاح پروژه تأمین برق فاز نخست مسکن مهر اظهار داشت: در دهه فجر امسال تعداد 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 805 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمدرضا عبدی با بیان اینکه اعتبارات تأمین شده برای اجرای این تعداد طرح از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی است، تصریح کرد: از این تعداد پروژه 9 طرح مربوط به برق‌رسانی به روستاها، دو طرح برای برق‌رسانی شهرک‌های روستایی و یک پروژه نزدیک‌سازی شبکه برق به چاه کشاورزی است.

وی یادآور شد: برای اجرای این 13 طرح بیش از 13 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 11 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 13 عدد ترانس انجام گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق نهبندان افزود: با اجرای این تعداد طرح در نهبندان تعداد 395 خانوار از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

عبدی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه تامین برق فاز نخست مسکن مهر از سال 87 آغاز و طی سه فاز اجرایی شده است، اظهار داشت: تاکنون برای اجرای این طرح اعتباری معادل 450 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه تمامی واحدهای مسکن مهر برق‌دار می‌شوند، گفت: برای اجرای این طرح دو کیلومتر شبکه فشار متوسط، 6 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف و نصب 11 ترانس صورت گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق نهبندان تصریح کرد: تاکنون تعداد 360 امتیاز برق برای فاز نخست مسکن مهر صادر شده و مابقی متقاضایان می‌توانند امتیاز برق خویش را از این نهاد دریافت کنند.

عبدی در ارتباط با برق‌رسانی به فاز دوم مسکن مهر نهبندان نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: به محض آغاز عملیات اجرایی در این فاز این آمادگی را داریم که عملیات برق‌رسانی را در این فاز انجام دهیم.

فرماندار نهبندان نیز در این آیین اظهار داشت: صنعت برق یکی از صنایع مهم و زیرساختی برای هر مجموعه است که رشد و توسعه را به دنبال دارد.

حسین شرافتی گفت: برق‌رسانی به مسکن مهر به ‌عنوان نخستین خدمات زیربنایی برای رفاه حال متقاضیان در این سایت اجرایی شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول