اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با افتتاح

سند مالکیت مسکن مهر خراسان‌رضوی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی از سنددار شدن واحدهای مسکن مهر در استان هم‌زمان با افتتاح این واحدها خبر داد.

سند مالکیت مسکن مهر خراسان‌رضوی ارائه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی، محمدرضا قاسمی اظهار کرد: با صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی مهر، این واحدها دارای هویت ملکی ‌شده و برای آنها سند اعیانی صادر می‌شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: در حال‌ حاضر سند تعدادی از واحدهای مسکن مهر استان صادر و تحویل شده و تعدادی دیگر نیز توسط اداره ثبت اسناد استان در دست تهیه و صدور است.

وی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر تحویل تعدادی از سندهای آماده شده مسکن مهر گفت: تلاش می‌کنیم تا هم‌زمان با بهره‌برداری واحدهای مسکن مهر در ایام دهه فجر بخشی از سندهای واحدهای افتتاحی صادر و به متقاضیان تحویل شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: مشکلی برای در رهن قرار گرفتن سند این واحدها در بانک وجود ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه 17 هزار و 262 واحد مسکن مهر در سطح استان آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: از این میزان 9 هزار و 673 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر با تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و 784 میلیارد ریال، 5 هزار و 754 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر با اعتبار یک هزار و 150 میلیارد ریال است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: در شهر جدید گلبهار 733 واحد با تسهیلاتی بالغ بر 160 میلیارد ریال، شهر جدید بینالود 184 واحد و اعتبار 39 میلیارد ریال و نیز در بافت‌های فرسوده 918 واحد با اعتباری بالغ بر 183 میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده است.

وی افزود: تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل استان برای این 17 هزار و 262 واحد آماده بهره‌برداری، 3 هزار و 323 میلیارد ریال است و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این بخش 6 هزار و 900 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول